افتخاری دیگر در آموزش و پرورش منطقه ۶ رقم خورد

درخشش دانش‌آموز آموزش و پرورش منطقه 6 تهران در المپیاد کامپیوتر

تهران (پانا) - فاطمه طامهری، دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان 1 آموزش و پرورش منطقه 6 تهران موفق به کسب مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز آموزش و پرورش منطقه 6 تهران در المپیاد  کامپیوتر

دانش آموز فاطمه طامهری موفق به کسب مدال نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر 2023 شد و برگ زرینی در افتخارات آموزش و پرورش منطقه 6 تهران رقم زد.

حمید ضیاءپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 نیز با صدور پیامی کسب مدال نقره توسط دانش آموز دبیرستان فرزانگان 1 در المپیاد جهانی کامپیوتر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دانش؛ انگاره تمدن و روشن‌ ترین برهان شایستگی ملتی‌ است که با پیشینه درخشان علم و انبوه عالمان نامور همچنان به درنوردیدن مرزهای آگاهی در تلاش است. فرزندان برومند ایران اسلامی که برخاسته از نظام نوین آموزشی‌ هستند؛ با پیروزی در رقابت‌ های علمی، مؤید نشاط جامعه‌ای هستند که ارزش‌های فردی و فضیلت‌های جمعی خود را آگاهانه ابراز می‌‌کنند و حضور غالب خود را در میدان تحریم‌های علمی و فناوری‌های نوین به نمایش می‌گذارند و رزمنده‌ وار به فتح خاکریز های خطوط مقدم دانش می‌اندیشند.

در استمرار پیروزی‌های علمی؛ دیگربار؛ فرزند فرهیخته‌ ی ایران ‌زمین فاتح بلامنازع المپیاد کامپیوتر در مسابقات جهانی۲۰۲۳ شدند و با کسب مدال نقره ارزشمند این رویداد جهانی افتخارآفرین شد. با غرور و شادمانی بسیار؛ به دانشمند جوان فاطمه طامهری تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این افتخار عظیم؛ به نشاط روزافزون و اعتلای علمی مستمر در پرتو حُسن نظر حضرت حق و تأسی از منویات عالمانه‌ی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و توجه مضاعف خانواده‌های فهیم این سرزمین دوچندان شود.

با امید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی، ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی دانش آموزان منطقه جهت نیل به توسعه و اعتلای ایران عزیزمان در جهان کنونی باشیم. این درخشش زیبا را به محضر فرهنگیان فرهیخته و اولیای این دانش آموز شادباش می گویم و توفیقات روز افزون آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار