طب ایرانی در امر پیشگیری پیشتاز است

تهران (پانا) - یک پزشک طب سنتی و ایرانی با تاکید بر اینکه در امر پیشگیری، طب ایرانی واقعا پیشتاز است می‌گوید در عطاری‌ها دارو یافت نمی‌شود دارو مربوط به داروخانه‌هاست ولی دواجات مانند ادویه‌جات در عطاری‌ها به فروش می‌رسد و فرآورده گیاهی نامیده می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
طب ایرانی در امر پیشگیری پیشتاز است

حسین روازاده ، اظهار کرد: یک سری افراد از موفقیت کشور و اقداماتی که ما انجام می‌دهیم ناراحت می‌شوند. عده‌ای خالکوبی را در کشور جمع کردند ولی عده‌ای خالکوبی را به نام تاتو تغییر داده اما هنوز موجود است و بخشنامه صادر شده علیه تاتو صرفاً در بخشنامه وزارت بهداشت بایگانی شده است.

روازاده ادامه داد: ما آموزشگاه داریم و افرادی که زیر نظر ما آموزش می‌بینند متوجه فرهنگ غنی طبی و دوایی آن می‌شوند خیلی‌ها علاقمند به فعالیت در دواخانه یا شفاخانه می‌شوند پزشکان به شفاخانه و غیر پزشکان به دواخانه یا همان عطاری روی می‌آورند در عطاری‌ها دارو یافت نمی‌شود دارو مربوط به داروخانه‌هاست ولی دواجات مانند ادویه‌جات در عطاری‌ها به فروش می‌رسد و فرآورده گیاهی نامیده می‌شوند.

وی گفت: صلاح دانستیم امروز علت اینکه چرا بنده را از فعالیت باز داشته‌اند را مطرح نمایم زیرا که این امر هم هزینه مادی و هم معنوی برای ما داشته است.

این پزشک طب ایرانی سنتی تصریح کرد : متاسفانه من از اخبار معاند و شبکه‌های آنان باید اینگونه اطلاع رسانی شوم در حالی که ما نظام پزشکی داریم و درون سازمانی باید مسائل پیگیری شود.

رئیس مرکز احیای طب ایرانی توضیح داد: تمام پرونده‌های من ختم به برائت شده و هیچ کدام محرومیت نبوده اما این بار رای به محکومیت دائم برای من بریده‌اند که خود جای سوال است و باز تاکید می‌کنم من از رسانه‌های فضای مجازی و معاند مطلع شدم که محرومیت برای من صادر کرده‌اند

وی خاطرنشان کرد : باز تاکید می‌کنم به طور کل در رابطه با مسائل درون سازمانی کسی حقی ندارد از سازمان فردی را رسانه‌ای کند در حالی که خبر بنده به خبرگزاری‌ها ارسال شده است و مشخص است متخلف کیست ما قرار است حق و حقوق خود را قانونی مطالبه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار