معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

پروژه مهر نماد مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی درست مدیران در آموزش و پرورش است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد بیان کرد پروژه مهر نماد مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی درست مدیران در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر نماد مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی درست مدیران در آموزش و پرورش است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در جلسه علمی تخصصی مدیران در راستای پروژه مهر ۱۴۰۲ بیان کرد: در آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد برای حضور بانشاط دانش آموزان و معلمان برنامه ریزی و پیش بینی های لازم در قالب پروژه مهر در کارگروه ها و کمیته های مختلف انجام شده تا انشاالله در اول مهرماه سال تحصیلی ۱۴٠۲ و ۱۴٠۳ کمترین دغدغه را برای شروع سال تحصیلی داشته باشیم.

حسن عباس زاده گفت: آماده سازی فضاهای فیزیکی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی لازم، احصاء نیازمندی ها در تمامی زمینه ها و شاخص های آموزشی و پرورشی، داشتن دقت و حساسیت در انتخاب مدیران و معاونان کارآمد برای مدارس را می توانیم به عنوان بخشی از کارهای صورت گرفته در خصوص پروژه مهر سال ۱۴٠۲ نام ببریم.

وی افزود: پروژه مهر نماد مدیریت، نظارت و برنامه ریزی درست مدیران در آموزش و پرورش است و ما قطعا برای اجرای بهتر آن و تحقق شاخص های مهمی مثل کیفیت بخشی و عدالت آموزشی نیازمند تقویت روحیه جهادی و همچنین همدلی و همراهی تمامی همکاران توانمند هستیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار