مذاکره پرسپولیس با هموطن زلاتان

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یک مهاجم سوئدی است تا در صورت توافق وی را به فهرست آسیایی خود اضافه کند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مذاکره پرسپولیس با هموطن زلاتان

بعد از اعلام رضا درویش مبنی بر منتفی شدن حضور فیلیپه کایسدو، مهاجم اکوادوری، در تیم فوتبال پرسپولیس این باشگاه مذاکرات را برای جذب مهاجم خارجی با گزینه‌های دیگر ادامه داد.

گفته می‌شود مدیران این باشگاه با نبیل باهوی، مهاجم سوئدی سابق تیم فوتبال هامبورگ و گراس‌هاپرز سوئیس به توافق نهایی رسیده‌اند و در انتظار تایید یحیی گل‌محمدی برای امضای قرارداد هستند.

این مهاجم ۳۲ ساله و ۱۸۸ سانتی، ارزشی ۵۰۰ هزار یورویی در ترانسفر مارکت دارد و فصل قبل در دو تیم آیک سولنا سوئد و القطر قطر حضور داشت. باهوی فصل گذشته بعد از ۴ سال آیک سولنا را ترک کرد تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ ستارگان با پیراهن القطر حضور داشته باشد و در ۹ بازی به میدان رفت.

باهوی در دو دوره حضور خود در آیک سولنا در ۱۸۰ بازی ۶۰ گل و ۳۰ پاس گل را ثبت کرده بود و یکی از بازیکنان مهم ترکیب این تیم بود. ۸ بازی ملی در تیم ملی فوتبال سوئد و همبازی بودن با زلاتان ابراهیموویچ نیز از نکات ملی این بازیکن بوده است.

پرسپولیسی‌ها برای ویرایش لیست آسیایی خود فقط امروز را فرصت دارد و اگر در ساعات پیش رو این اتفاق رخ ندهند عملاً دیگر قادر به جذب بازیکن جدید نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار