مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران:

برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی زمینه‌ساز طلوع آفتاب ولایت عظما است

تهران (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های سازمان بسیج را به عنوان یک سیستم تشکیلاتی، سبب رسیدن به اهداف بزرگی مانند نزدیکی به ظهور منجی دانست .

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی زمینه‌ساز طلوع آفتاب ولایت عظما است

روح‌الله عرب مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌ تهران، در افتتاحیه دوره یاوران ولایت که در اردوگاه استانی شهید منتظری شهریار برگزار شد، خطاب به فرماندهان واحد، آنها را آینده‌سازان این کشور دانست و بیان کرد: تمام نکاتی که شما فرماندهان واحد قرار است در دوره توانمندسازی بیاموزید در یک کلیدواژه خلاصه می‌شود و آن هم «یاوران ولایت» است؛ به گونه‌ای که اگر ما تمام جلسه و نشست‌ها را خلاصه کنیم به این عبارت می‌رسیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در ادامه به موضوع حضور انقلابی و جهادی دانش‌آموزان در خط مقدم جبهه فرهنگی اشاره کرد و اظهار کرد: شما به عنوان یک جوان انقلابی و پای کار باید در این جبهه فرهنگی حضور میدانی پیدا کنید و در راه ولایت و امام زمان(عج) قدم هایی را بردارید که کمک و یاری‌رسان نظام و انقلاب و در نهایت ولی‌فقیه و رهبری باشید که اسم آن را یاوران ولایت می‌نامیم.

عرب ضمن تاکید به دانش‌آموزان که کلیدواژه «یاوران ولایت» را به عنوان الگو و یک نماد برای خودشان در نظر بگیرند، گفت: کلیدواژه یاوران ولایت را به عنوان یک نماد و الگو در نظر بگیرید و این کلمه را برجسته کنید و با قاطعیت می‌توانم بگویم که این دوره در همین کلیدواژه خلاصه می‌شود و دلیل برگزاری این دوره هم آشنایی شما دانش‌آموزان با مفاهیم و موضوعاتی است که در بحث دانش‌آموزی است که در آینده بتوانید به عنوان یک سفیر در مناطق و مدارس خودتان اجرایی کنید و یاری‌رسان نظام و انقلاب باشیم.

وی در ادامه اشاره کرد: برنامه‌های سازمان بسیج قرار است به عنوان یک سیستم تشکیلاتی سبب رسیدن به اهداف بزرگی شود و آن هدف بزرگ هم زمینه‌سازی برای طلوع آفتاب و خورشید ولایت عظما است و لازمه رسیدن به این تشکیلات انجام اقداماتی است که منجر به ظهور منجی شود.

عرب بیان کرد: سوال مهمی که شما دانش‌آموزان باید از خودتان بپرسید این است که حضور شما چه اثری در نزدیکی ظهور منجی ایجاد می‌کند و این نکته بسیار حائز اهمیت است که نقش ما در این مسیر چیست؛ امروز کشور ما در حال جنگ با استکبار است، امروز تمام امکانات کفار در مقابل تمامی حق قرار گرفته است، تمامی ظلمت در مقابل نور قرار گرفته است و در نهایت امروز تمام استکبار در مقابل تمام انقلاب قرار گرفته است. امروز قرار است که استکبار با تمام ظرفیت‌ها در مقابل تفکر انقلابی قرار بگیرید و قرار است که ما برای این نظام و انقلاب نقش آفرین باشیم و برای نزدیکی ظهور منجی اقداماتی را انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: یکی از گام های اصلی که رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور ولایت عظما بیان کردند در اولین گام «انقلاب اسلامی» بوده است و گام دوم برای تحقق تمدن نوین اسلامی «نظامی اسلامی»، گام سوم «دولت اسلامی»، گام چهارم «جامعه اسلامی» و گام پنجم «تمدن نوین اسلامی» است که اگر قرار است تمدن نوین اسلامی رقم بخورد مستلزم جامعه اسلامی است.

دانش‌آموز خبرنگار: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار