کارنامه آزادکاران ناشنوای ایران در رقابت‌های جهانی

تهران (پانا) - کشتی گیران ایران به شش برد و شش باخت در پایان دور مقدماتی پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه آزادکاران ناشنوای ایران در رقابت‌های جهانی

رقابت‌های پنج وزن اول مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از صبح امروز - یکشنبه ۱۹ شهریور در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان دور مقدماتی کشتی کاران شش پیروزی و شش باخت را به دست آوردند.

نتایج دور مقدماتی پنج وزن اول به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابوالفضل جامه داری با کشتی گیر اوکراین مصاف کرد و ۴ بر ۳ مغلوب شد و در دومین مبارزه ۱۰ بر ۰ نتیجه را به کشتی گیر بلاروس واگذار کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیوان رستم آبادی با حریف آمریکایی خود رودرو شد و ۹ بر ۴ به برتری رسید و در مبارزه دوم خود ۱۴ بر ۴ نتیجه را به کشتی گیر ترک واگذار کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین دریکوند در دور اول با کشتی گیر میزبان مبارزه کرد و ۴ بر ۰ مغلوب شد، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۰ حریف مغول خود را شکست داد و در مصاف با کشتی گیر قزاقستان ۱۰ بر ۰ مغلوب شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حمیدرضا کنعانی با کشتی گیر ترک مصاف کرد و ۹ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد و در مبارزه دوم خود ۴ بر ۲ حریف کوبایی را شکست داد و در دور سوم برابر حریف هند با دریافت امتیاز آخر برنده میدان شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شکیبازاده در مبارزه اول خود حریف آمریکایی را ضربه فنی کرد، در کشتی دوم کشتی گیر هند دیسکالیفه شد و شکیبازاده به عنوان پیروز میدان معرفی شد.

مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان قهرمانی جهان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان عصر امروز در بیشکک قرقیزستان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار