رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

نظام‌نامه HSE باید به شورای شهر تهران ارسال شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه آرادکوه که منجر به فوت سه کارگر شد، گفت شهردار تهران دستور داده که HSE با جدیت پیگیری شود و با این دستور تا چند هفته آینده باید نظام‌نامه به شورا ارسال شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نظام‌نامه HSE باید به شورای شهر تهران ارسال شود

مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اقداماتی که در مراسم اربعین امسال انجام شده گفت: حماسه اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، حضور مردم در این حماسه چشمگیرتر بود که باید از مردم و تسهیل‌کنندگان شرایط و همچنین ملت عراق برای میزبانی از زائران قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در مرزهای ایران و عراق ۳۳۰ پاکبان و ۲۸۰ آتش‌نشان و هزار و ۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش‌نشان مستقر بودند و در شهرهای زیارتی حضور داشتند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.

پیرهادی با بیان اینکه وزارت کشور مأموریتی به کمیته خدمات شهری کشوری داده بود، یادآور شد: توان شهرهای مختلف کشور برای اولین بار در مرزها و شهرهای زیارتی مورد استفاده قرار گرفت و هرچه این ظرفیت تقویت شود، شرایط بهبود خواهد یافت. بسیاری از پاکبانان از سایر شهرها علاقمند به همکاری بودند و امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که پاکبانان از همه شهرها بتوانند در حماسه اربعین خدمات‌رسانی کنند. وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود و شهرداری تهران و شهرداری برخی شهرها زحمات زیادی را کشیدند که جای قدردانی دارد؛ در شهر کربلا نیز از سه فضای پیش‌بینی شده، دو فضا وضعیت خوبی داشت و برای یک فضای دیگر باید تمهیداتی در سال آینده اندیشیده شود.

پیرهادی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین گفت: از تمام افرادی که به جاماندگان اربعین حسینی در تهران خدمت‌رسانی کردند، قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به حادثه آرادکوه که منجر به فوت سه کارگر شد با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند امروز گزارشی در مورد حادثه آرادکوه به ما ارائه خواهد داد، گفت: بنا به گفته معاون برنامه‌ریزی شهرداری، شهردار تهران دستور داده که HSE با جدیت پیگیری شود و با این دستور تا چند هفته آینده باید نظام‌نامه به شورا ارسال شود تا بتوانیم شرایط بهتری را در تهران شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار