راهیابی 4 آزادکار ایران به فینال رقابت‌های جهانی ناشنوایان‌

تهران (پانا) - رقابت‌های کشتی آزاد جوانان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان در حال برگزاری است و کشتی‌گیران کشورمان در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۷ و ۷۹ کیلوگرم به فینال صعود کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 4 آزادکار ایران به فینال رقابت‌های جهانی ناشنوایان‌

‌آزادکاران جوان ناشنوا از صبح امروز ‌شنبه ۱۸ شهریور ‌‌در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند و رمضانی، شکوهی، محمدی و امامی به فینال راه یافتند.

­در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا رمضانی در دور اول ۱۰ بر ۰ کشتی گیر اوکراین را شکست داد و در دور دوم ۱۲ بر ۲ حریف قزاق خود را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.

­در وزن ۶۱ کیلوگرم شاهرخ شکوهی حریف ترک را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد و به فینال صعود کرد.

­در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل محمدی در دور اول کشتی گیر ارمنستان را ضربه فنی کرد و در مصاف با کشتی گیر اوکراین ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و به فینال صعود کرد.

­­در وزن ۷۰ کیلوگرم سید امیرعباس رزاقی برابر حریف ترک ضربه فنی شد و در مبارزه دوم ۱۳ بر ۳ نتیجه را به کشتی گیر ارمنستان واگذار کرد. ­

­­در وزن ۷۴ کیلوگرم یاشار حسینی در کشتی اول ۸ بر ۱ نتیجه را به حریف قراقستانی واگذار کرد و در کشتی دوم به دلیل انصراف حریف ترک، حسینی برنده میدان معرفی شد.

­­در وزن ۷۹ کیلوگرم بهنیا امامی در دور اول کشتی گیر قزاق را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش روی برداشت و در دور دوم ­کشتی گیر ترکیه را ۱۰ بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت.

­­در وزن ۸۶ کیلوگرم محمدحسن رحیمی در دور اول کشتی گیر قزاق را ۱۳ بر ۰ مغلوب کرد و در دومین مسابقه خود ۱۲ بر ۴ مغلوب کشتی گیر آمریکا شد.

­پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی جوانان ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار