دانش آموز گروه سرود منتظران ظهور خرمشهر:

کاری که به عشق امام حسین (ع) است پایدار می‌ماند

آبادان (پانا) - دانش‌آموز گروه سرود منتظران ظهور از شهرستان خرمشهر بیان کرد به عشق امام حسین (ع) سرود می‌خوانند و وقتی برای آن حضرت اجرا دارند، هیچ گرمایی را حس نمی‌کنند، زیرا زمانی که کاری به عشق امام حسین (ع) انجام شود، پایدار می‌ماند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کاری که به عشق امام حسین (ع) است پایدار می‌ماند

کوثر خدایی، دانش آموز پایه نهم از مدرسه شاهد هشتم شهریور خرمشهر عضو گروه سرود در گفت‌وگو با پانا گفت: «ما به عشق امام حسین (ع) می خوانیم و وقتی برای آن حضرت اجرا داریم هیچ گرمایی را حس نمی‌کنیم، چون وقتی کاری را به عشق امام حسین (ع) انجام می‌دهیم، پایدار می ماند.»

سودا مطور، دیگر دانش آموز این گروه سرود و پایه پنجم از دبستان ولایت خرمشهر اظهار کرد: «از همه دانش آموزان هم سن خود می‌خواهم تا یک دختر باایمان و ایرانی باشند. مثل حضرت زینب مقاومت داشته و استوار باشند و در مقابل مشکلات ایستادگی کنند.»

وی همچنین در مورد تقارن تحصیل همزمان با فعالیت های هنری گفت: «مربی ما طوری برنامه های ما را تنظیم کرده که پنجشنبه ها تمرین داشته باشیم. در زمان تحصیل هم اجرای کمتری داریم. از طرفی وقتی برای امام حسین(ع) و اهل بیت می خوانیم، به ما در درس هایمان کمک می کنند.»

سرپرست و مربی این تیم نیز با بیان کسب افتخارات گوناگون توسط این گروه سرود خرمشهری بیان کرد: « طی ۲سالی که سرپرستی تیم را برعهده گرفته ایم با تلاش های دانش آموزان و گذراندن لحظات سخت و شیرین توانستیم مقام اول استانی را کسب کنیم و با شرکت در جشنواره مجازی کشوری نیز توانستیم مقام کسب کنیم و به بخش بین المللی راه یابند.»

گفتنی است گروه سرود منتظران ظهور شهرستان خرمشهر متشکل از دانش آموزان ابتدایی تا متوسطه با ۱۳ سال فعالیت موفق به کسب مقام های استانی و کشوری در سال ۱۴۰۲ شده اند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه خزاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار