رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان:

هر دانش‌آموز یک مهارت ، شعار مرکز فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان

سمنان (پانا) - رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی سمنان با اینکه اینکه برنامه‌های زیادی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار شده است، عنوان کرد اعتقاد ما بر این است که هر دانش‌آموز یا دانشجو باید یک مهارتی را کسب کند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هر دانش‌آموز یک مهارت ، شعار مرکز فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان

محمد عسکریان در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه ای 20 گروه هدف آموزشی را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار کرد: این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان، مددجویان، کمیته امداد، شاغلین بنگاه های اقتصادی و... هستند.

وی با بیان این مطلب که قشر هایی از افراد بنا به دلایلی نمی توانند در محل آموزشی حضور پیدا کنند، گفت: تیم های سیاری داریم که تجهیزات و امکانات را به مناطق خاص برده و در همان مکان آموزش را برپا می کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی سمنان با عنوان این مطلب که طرح تابستانه ما تحت عنوان اوقات فراغت، دارای 10 پایگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: در این پایگاه ها حدود 80 رشته ارائه می شود.

عسکریان با اشاره به اینکه کلاس ها از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد، افزود: پس از اتمام کلاس های آموزشی، در صورت قبولی در آزمون کتبی، آزمون عملی گرفته و در نهایت گواهینامه بین المللی به کارآموزان اعطا می شود.

وی در ادامه افزود: این گواهینامه ارزش ترجمه دارد و برای افرادی که قصد کار کردن در خارج از کشور، دریافت جواز صنفی و مهارتی دارند؛ از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشد همچنین این گواهینامه برای دانش آموزان کارودانش به عنوان واحد درسی در کارنامه هایشان منصوب می شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی سمنان از کسب مقام های برتر در المپیاد مهارتی کشوری توسط مهارت آموزان شهرستان سمنان خبر داد و یادآور شد: المپیاد مهارتی همه ساله در سطح شهرستان، استان، کشور برگزار و مخاطبین افراد زیر 21 سال هستند.

عسکریان همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی و دانشگاه سمنان و دانشکده فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: این تفاهم نامه تحت عنوان TMC می باشد و دو دستگاه را مجاب می کند بر اساس نیاز های موجود دانشجو معرفی کنند.

وی با عنوان اینکه برای شاغلین بنگاه های اقتصادی نیز دوره های آموزشی برگزار می شود، گفت: بر اساس شرایط موجود مربی اعزام یا در محل مرکز فنی و حرفه ای کلاس ها دایر می شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی سمنان افزود: ارائه خدمات به افراد کم برخوردار که توانایی پرداخت هزینه ها را ندارند در دستور کار ما قرار گرفته است.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار