کمیته‌ تولید محتوای آموزش رفتار رانندگی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش تصادفات جاده‌ای، کمیته‌ تولید محتوای آموزش رفتار رانندگی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کمیته‌ تولید محتوای آموزش رفتار رانندگی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: در کنار ساماندهی به وضعیت جاده‌های استان اردبیل باید نسبت به ترویج فرهنگ رفتار سالم به‌ویژه رانندگان در جاده‌ها اقدام کرد تا شاهد جامعه‌ای متعالی شویم.

وی لزوم فرهنگ‌سازی رفتار رانندگی به‌ویژه در داخل شهر و جاده را یادآو شد و افزود: رسانه‌ها در خصوص فرهنگ‌سازی رفتار رانندگی نقش به سزایی دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از راه‌اندازی کمیته‌ تولید محتوای آموزشی در خصوص رفتارهای رانندگی خبر داد و گفت: در این کمیته تلاش خواهد شد با تولید محتواهای آموزشی، نکات لازم و موارد فرهنگ‌سازی رفتار رانندگی جهت انتشار عمومی در اختیار رسانه‌ها گذاشته شود.

میرجعفریان با اشاره به نتایج نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان گفت: با توجه‌ به نزدیک ‌شدن فصل سرما و بارندگی، تعیین تکلیف پروژه‌های راه‌سازی، اصلاح تقاطع‌ها، روشنایی و اصلاح اختلاف سطح و شیب‌ها در دستور کار بوده و نظارت بر انجام امور به نحو احسن مدنظر است.

وی تصریح کرد: بررسی اقدامات پیشگیرانه تصادفات در محورهای مختلف نشان داد که نصب تابلوهای راهنمایی در مسیر پروژه‌های راه‌سازی، اطلاع‌رسانی در مسیر به رانندگان دارای اهمیت بوده و نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار