اجرای‌ پروژه مهر مهدوی و طرح شهید عجمیان در بلده

بلده (پانا) - پروژه مهر مهدوی و طرح شهید عجمیان با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی و خیرین در بلده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای‌ پروژه مهر مهدوی و طرح شهید عجمیان در بلده

میلاد رزاقی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بلده در گفت‌وگو با پانا گفت: در پروژه مهر ۱۴۰۲ سعی کردیم تمام مدارس منطقه را در نظر داشته باشیم، برنامه کوتاه مدت چهارماهه داشتیم با عنایت به زمان سرپرستی بنده ابتدا به کمک همکاران اداری به ساماندهی اموال و املاک بدون استفاده پرداختیم و در ادامه نیازهای مدارس را شناسایی کردیم.

رزاقی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که انجام شد مقاوم سازی و نوسازی مدرسه امام خمینی (ره) ورازان، تعمیر سرویس بهداشتی مدرسه آیت الله سعیدی تترساق، احداث سرویس بهداشتی و آبخوری مدرسه جلال آل احمد تاکر، محوطه سازی حیاط مدرسه مرغ آمین یوش که در حال انجام است، تعمیرات مدرسه هنر دونا، احداث و تجهیز موتور خانه مدرسه ی سید احمد خمینی زرین کمر و همچنین شاداب سازی و نوسازی این مدرسه که در قالب طرح شهید عجمیان توسط مدیر و کادر اداری مدرسه در حال اجراست.

وی در ادامه گفت: در مدارس شهری مدرسه شهیدان داوودی و حسینی با توجه به برودت سردی هوا در فصل های پاییز و زمستان ،عایق سازی سقف دو کلاس طبقه بالا در حال انجام است. همچنین موتور خانه مدرسه های علی مهدوی و شهید عباسعلی ناطق نوری و شهیدان داوودی و حسینی بهسازی و استانداردسازی انجام شد. همچنین رنگ آمیزی و شاداب سازی محوطه دبیرستان دخترانه زینبیه توسط کادر اداری و رنگ آمیزی دبیرستان شهید ناطق نوری توسط گروه جهادی انجام شد.

نصب چمن مصنوعی در مدرسه شهید ناطق نوری از دیگر اقدامات انجام شده است.

میرزاقی گفت: با توجه به سرقت های گذشته و پیشگیری از اتفاق های آینده تعمیرات و نصب دوربین های مداربسته در مدارس زرین کمر، اوزکلا، یوش، دونا، ورازان، شهیدان داوودی و حسینی، علی مهدوی، ناطق نوری و زینبیه صورت پذیرفت.

همچنین آغاز رنگ آمیزی سالن آمفی تئاتر و مدرسه علی مهدوی در تاریخ ۱۶ شهریور توسط گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

میلاد رزاقی دلیل منسجم نبودن کلاس های اوقات فراغت را نبود مربی بیان کرد و افزود: می توانیم از افراد بومی به عنوان مربی در برگزاری کلاس های اوقات فراغت استفاده کنیم و همچنین به کمک های گروه جهادی دانشگاه های آزاد و پیام نور می توان اشاره کرد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بلده بیان کرد: ما توانستیم به کمک خیرین استان ، شش کلاس را در دستور کار هوشمندسازی کامل قرار دهیم و تلاش کردیم با تهیه کامپیوترهای جدید، اسکنر، ویدئو پرژکتور، بخشی از نیازهای مدارس را پوشش دهیم.

رزاقی در پایان گفت: در مرحله اول و دوم طرح شهید عجمیان اعتباری از اداره کل دریافت نکردیم ولی قول دریافت این اعتبار را در مرحله سوم گرفتیم.

با توجه به نبود اعتبار ما به صورت جهادی این اقدامات را انجام دادیم و توانستیم از ظرفیت همکاران اداری و آموزشی که مشتاق بودند بهره مند شویم که جا دارد از تمام همکاران بزرگوار تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: عارفه بازدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار