برنامه های گروهی بصیرتی با همکاری اردوگاه کشوری شهید رجایی از مهرماه راه اندازی می شود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت :برنامه های گروهی بصیرتی با همکاری اردوگاه کشوری شهید رجایی از مهرماه راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های گروهی بصیرتی با همکاری اردوگاه کشوری شهید رجایی از مهرماه راه اندازی می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با قرائت مصوبات جلسه قبل از جمله تعیین تکلیف عمارت مجتهدی، انشعابات مدارس تازه تاسیس، دریافت مجوز رشته های تربیت بدنی و آتش نشانی در سطح شهر، تبصره ماده ۸ شورای آموزش و پرورش و ساخت یک مدرسه به ازای هر ۲۰۰ واحد مسکونی، گفت: مهر ماه در حال آغاز شدن است و آموزش و پرورش شهرستان نیازمند همراهی همه ی دستگاه‌ها و نهادهای سطح شهرستان جهت حضور با شکوه دانش آموزان عزیز در مدارس هست.

سید مهدی قاضی افزود: آسیب های مدارس مختلط دوره اول جدی و لازم است اولیاء محترم و شوراهای اسلامی در خصوص انتقال این دانش آموزان به خوابگاه‌های دانش آموزی و یا تجمیع این مدارس همکاری بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیشابور با وجود مشکلات فراوان عملکرد مطلوبی در طول سال تحصیلی داشت، در کنکور سراسری بنا بر اطلاعاتی که تا کنون از سوی دانش آموزان اعلام شده ۹۴ نفر رتبه زیر هزار، ۱۰ رتبه دو رقمی و یک رتبه تک رقمی سهمیه شاهد داشتیم،در میانگین نمرات امتحان نهایی موفق به کسب رتبه هفتم استان در بین ۴۷ اداره شدیم، در بخش جلسات بصیرتی، ۱۲ استاد شاخص ملی به نیشابور دعوت و جلسات مختلفی برگزار شد، موج سرودهای همگانی در بین دانش آموزان راه اندازی شد که نقطه اوج آن در روز ۲۲ بهمن بود، در بخش نقش آفرینی و هویت بخشی دانش آموزان علاوه‌بر برنامه های متعدد و کیفی، در هر مدرسه یک دانش آموز خبرنگار فعال شد.

وی اظهار کرد : همچنین می توان به کسب رتبه های متعدد استانی، کشوری و ملی در رشته های فرهنگی هنری، قرانی و ورزشی، اعزام دانش آموزان برگزیده مدارس نیشابور به اربعین حسینی با عنوان گروه سرود سفینه النجاه در مسیر پیاده روی زائران حسینی در کربلا ، راه اندازی پیاده روی امام رضا(ع) با حضور ۳۱۳ دانش آموز با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی و تشکل های دانش آموزی در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه، جذب و تامین بخشی از نیروی انسانی و فضای آموزشی با تلاش های انجام شده، ساخت سه آموزشگاه خیر ساز، ساخت سه چمن مصنوعی، افتتاح آموزشگاه های وکیلی۹۹ و خاکباز۱ تا مهرماه، آغاز فرایند ساخت مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ و افتتاح سالن ورزشی وکیلی ۱۰۰، امضای تفاهم نامه ساخت ۹ دبستان روستایی با مهندس وکیلی ، پیگیری تجاری سازی املاک آموزش و پرورش، اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد؛ تکلیف ما سنگین است و باید تلاش کنیم مهری متفاوت و پرشور را رقم زنیم، آموزش و پرورش یعنی سرنوشت جامعه و سرنوشت شهر نیشابور و انتظار داریم با همراهی کلیه مسئولین محترم شهرستان و اولیاء گرامی شرایطی فراهم گردد تا با آرامش به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداخته شود .

اگر امروز برای آب و برق مدارس کاری انجام شود برای شخص مدیر نیست و برای دانش آموزان و همین مردم است و در روز گذشته با همکاری ریاست اداره برق و بخشداری مرکزی، چهار آموزشگاه روستایی خیرساز پس از سالها صاحب انشعاب برق شدند.

کمبود میز و نیمکت وجود دارد و ادارات می بایست در حد توان کمک کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

برنامه های گروهی بصیرتی با همکاری اردوگاه کشوری شهید رجایی از مهرماه راه اندازی می شود که لازم است در حمل و نقل دانش آموزان کمک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار