طی حکمی از سوی علیرضا کریمیان؛

عباس کیوانلو به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران منصوب شد

تهران (پانا) - عباس کیوانلو طی حکمی از سوی علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
عباس کیوانلو به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران منصوب شد

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حکمی عباس کیوانلو را نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده ایشان در حوزه آموزش و پرورش، به سمت سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران منصوب کرد.

عباس کیوانلو پیش از این مسئولیت هایی چون رئیس آموزش و پرورش منطقه جواد آباد، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه جواد آباد، کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی قرچک و کارشناس طرح و برنامه ریزی منطقه جواد آباد را بر عهده داشته است.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای عباس کیوانلو

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران منصوب می شوید.

بدیهی است؛ رسالت جنابعالی و همکاران شما اهتمام به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بر اساس آموزه‌های اسلام محمدی، قرآن کریم، نقش معنوی، اسوه ای و تربیتی پیامبر اکرم صلی الله و ائمه معصومین علیهم السلام و میراث نظری و عملی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با تعمیق علاقه و پیوند با انقلاب اسلامی قانون اساسی و ولایت فقیه می‌باشد. بی شک رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی، با جلب مشارکت فرهنگیان فرهیخته و سایر ذینفعان و متولیان امر آموزش و پرورش بر اساس نظام معیار اسلامی با همراهی خانه و مدرسه جهت انجام ماموریت های ذاتی و ابلاغی مطابق شرح وظایف مصوب امکان‌پذیر خواهد بود. فلذا ترسیم چشم انداز برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از منابع مادی و انسانی در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش مسیر این مسئولیت خطیر را هموار می سازد.

امید است با توکل به استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، با جلب مشارکت و همدلی، همفکری و همکاری دانش آموزان و مربیان در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت ها در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار