نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه‌ریزی مناسب داشتن آمار صحیح است

تهران(پانا)- نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ضمن اشاره به شعار سال و لزوم جلوگیری از رشد تورم اظهار کرد یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه‌ریزی مناسب داشتن آمار صحیح است؛ از صندوق بیمه کشاورزی برای تلاش در تهیه نرم‌افزارهای مناسب تهیه آمار تشکر می‌کنم و نیاز است این‌گونه فعالیت‌ها حمایت شده و نقاط ضعفشان رفع شود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه‌ریزی مناسب داشتن آمار صحیح است

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی سید حسن ربانی در آیین معرفی طرح‌ها و خدمات نوین بیمه کشاورزی، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امیدوارم این خدمات زندگی خودتان و مردم را بیمه کند.

وی با قدردانی از برگزاری نمایشگاه و معرفی دستاوردهای به دست آمده گفت: نیاز است خدمات و زحماتی که انجام می شود به صورتی به مردم معرفی شود ولی از سوی دیگر ضروری است یک آسیب‌شناسی مناسبی از فعالیت‌ها صورت گیرد و ضعف‌هایی که در عمل وجود دارد اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بیان کرد: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی این است که مقام معظم رهبری بر اساس برآمد کارشناسی‌های داخلی و نیازمندی‌ها و مسائل کشور، منطقه و بین‌المللی شعاری را به‌عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: این شعار با یک اشراف کاملی انتخاب می‌شود و برآمد کارشناسی‌های بسیاری است و همه وظیفه‌داریم به عنوان مسلمان، انقلابی و ایرانی با اهتمام کامل برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

ربانی گفت: شعار سال در برخی وزارتخانه ها از جمله جهاد کشاورزی اهمیت بیشتری دارد ولی از ابتدای سال به دلیل تغییر و تحولاتی که در این وزارتخانه صورت گرفت اهتمام لازم برای پیگیری شعار سال صورت نگرفت؛ از دو ماه قبل کارهای مناسبی صورت گرفته است و ان شاءالله به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: برخی از وزارتخانه ها ممکن است نتوانند تورم را رعایت کنند و این موضوع برای مردم محسوس نباشد اما تورم در مواد غذایی کاملاً ملموس است و مردم موفقیت دولت در بخش مهم مواد غذایی را می‌بینند، بنابراین واقعاً لازم است برای جلوگیری از رشد تورم در وزارت جهاد کشاورزی کاری مضاعف صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی نیز برای انجام کارهای مهم و حیاتی چند موضوع مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: تأکید اول بر داشتن دانش و تخصص است؛ پیامبر(ص) فرموده‌اند در کاری که انسان بدون تخصص وارد شود هیچ خیری نیست.

وی با اشاره به اینکه تأکید دوم بر داشتن برنامه‌ریزی صحیح، عالمانه، درست و واقع بینانه است، افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه‌ریزی مناسب داشتن آمار صحیح است؛ از صندوق بیمه کشاورزی برای تلاش در تهیه نرم‌افزارهای مناسب تهیه آمار تشکر می‌کنم و نیاز است این‌گونه فعالیت‌ها حمایت شده و نقاط ضعفشان رفع شود.

ربانی مشورت با جوانان و پیشکسوتان و توکل به خداو را از دیگر تأکیدات آموزه‌های دینی در برنامه‌ریزی عنوان کرد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار