معاون آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت کلات:

علم در کودکی مانند حکاکی و حجاری روی سنگ است

کلات(پانا)- معاون آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت کلات گفت دانش آموزان از شما الگو پذیری بالایی دارند، آنها همچون لوح سفیدی هستند که به دستان شما سپرده شده اند،پس موضوعاتی که مرتبط با دستگاه تعلیم و تربیت نیست را به دانش آموزان القا نکنید، علم در کودکی مانند حکاکی و حجاری روی سنگ است.

کد مطلب: ۱۳۹۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
علم در کودکی مانند حکاکی و حجاری روی سنگ است

جواد امیریان معاون آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در جلسه توجیهی و سازماندهی نیروهای جدیدالاورود گفت: ما در حوزه ی آموزش به دنبال تحقق موضوع آموزش هستیم، این امر با همت و تلاش شما عزیزان انجام می گردد.شغل معلمی حائز اهمیت بالایی است، شما به عنوان معلم در جامعه مورد قضاوت و رصد قرار می گیرید.

وی افزود: اولیا سرمایه ی خود را به دستان شما می سپارند،پس با تمام وجود و با عشق و علاقه،همه ی جوانب تربیتی را در نظر گرفته تا انسانی ایده آل و متعالی را تحویل اجتماع دهید و نگذارید در حرفه ی معلمی هیچ عنصر مخربی بر روحیه و انگیزه شما تاثیرگذاری داشته باشد.

وی نقش معلمان ابتدایی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: دانش آموزان از شما الگو پذیری بالایی دارند، آنها همچون لوح سفیدی هستند که به دستان شما سپرده شده اند،پس موضوعاتی که مرتبط با دستگاه تعلیم و تربیت نیست را به دانش آموزان القا نکنید، علم در کودکی مانند حکاکی و حجاری روی سنگ است.

جواد امیریان ضمن بیان این موضوع که معلم باید در دوران خدمت با انرژی همان روز اول به درجه بازنشستگی نائل آید،اظهار داشت: بیان، پوشش، گویش و دیگر موارد را اگر رعایت کنید نقش الگویی را که دارید را می توانید به دانش آموزان منتقل کنید.

معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات افزود: روش های تدریس باید متناسب با دانش آموزان باشد، مطالعه و بروز بودن شرط کار شما است ، شما عزیزان باید در تدریس تنوع داشته باشید.

وی در پایان بر آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان تاکید و تشریح کرد: دانش آموزی موفق است که مهارت بیشتری یاد بگیرد و آموختن این مهارت ها از هنر شما معلمان عزیزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار