رئیس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری خبر داد:

برگزاری ۱۵ موکب برای جاماندگان اربعین حسینی

تهران (پانا) - رئیس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری از شهروندانی که آمادگی پذیرایی و ارائه خدمت به زائران حسینی در مسیر جاماندگان پیاده‌روی اربعین را دارند دعوت به همکاری و مشارکت کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۱۵ موکب برای جاماندگان اربعین حسینی

خدیجه مهدی پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه ١٠ گفت: هم‌زمان با برپایی راه‌پیمایی میلیونی اربعین حسینی در کشور عراق به سمت حرم مطهر امام حسین «ع» مراسم عزاداری جاماندگان اربعین نیز در شهر تهران برگزار می‌شود و کسانی که نتوانستند در این سفر معنوی حضور پیدا کنند به یاد شهدای کربلا از میدان آیینی امام حسین علیه السلام تا حرم عبدالعظیم حسنی «ع» بصورت نمادین پیاده روی می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری در مسیر پیاده‌روی قرار داشته و با راه‌اندازی بیش از ١۵ موکب عزاداری برای زائران حسینی خدمات متنوع ارائه می دهد. به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راه‌پیمایی اربعین و ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی شهروندان منطقه می توانند بصورت فردی، خانوادگی و حتی گروه های دوستانه و فامیلی برای پذیرایی از جاماندگان پیاده‌روی اربعین اعلام آمادگی کنند.

مهدی پور گفت: علاقمندان جهت حضور و مشارکت در این نذر فرهنگی می توانند با شماره 09197241347 «خانم مهاجان» تماس گرفته و یا به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه کنند.

خبرنگار دانش آموز: آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار