پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت هفته دولت

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۹۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت هفته دولت

متن پیام تبریک کلام اله صفری،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دوم تا هشتم شهریور ماه "هفته دولت" یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

هفته دولت برای تکریم از شهیدان بزرگواری است که در اوج قدرت سیاسی و اقبال اجتماعی با برخورداری از خصایص بارزی چون عشق به مردم و خدمتگزاری به آنان را در دستور کار خود قرار داده بودند و لحظه لحظۀ عمر نه چندان طولانی مسئولیتی ولی بسیار بابرکت خود را در راه اسلام، انقلاب و مردم به زیباترین شکل به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

چهارم شهریور ماه که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز کارمند نامگذاری شده است، روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدف شان خدمت به خلق و کسب رضای پروردگار است. این روز فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های کارکنان ساعی و دلسوز دولت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به رییس جمهور محترم و دولتمردان دولت سیزدهم و روز کارمند را به کارمندان خدوم و متعهد به ویژه معلمان و فرهنگیان استان اردبیل تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار