استاندار مازندران:

مراکز رفاهی دولتی باید در طرح مولدسازی دولت قرار گیرند

محمودآباد (پانا) - استاندار مازندران در افتتاحیه پروژه ساحلی استخر بانوان در مجتمع نفت محمودآباد گفت تمامی مراکز رفاهی و دولتی مستقر در نوار ساحلی مازندران باید درطرح مولدسازی برای استفاده عموم قرار بگیرند تا زمینه مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

کد مطلب: ۱۳۹۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مراکز رفاهی دولتی  باید در طرح مولدسازی دولت قرار گیرند

سید محمود حسینی پور تصریح کرد: برای ساخت این استخر هزینه‌ سنگینی پرداخت شد و قصد تخریب را نداریم.

وی افزود: با توجه به کیفیت این استخر،آب دریا به این استخر منتقل می‌شود و حریم حصار شده است.

حسینی در رابطه با امن بودن مکان استخر خاطرنشان کرد: این مکان را با امنیت کامل و اهدای خدمات برای بانوان ایجاد کردیم،ایجاد پلاژ برای آقایان در نزدیکی این استخر جزئی از برنامه های شهرداری است.

وی عنوان کرد: در ساخت این مجموعه مرکز رفاهی نفت محمودآباد بیشترین همکاری را با ما داشتند، این مجموعه کار مشترک بین شهرداری و مجموعه نفت است تا مردم بتوانند در این مکان به بهترین شکل خدمات دریافت کنند.

استاندار مازندران این همکاری را یک نمونه از تعامل خوب مجموعه دولتی با مردم دانست و گفت: این نمونه از برنامه ها در جاهای دیگر قابلیت تکرار شدن دارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: طرح مولدسازی به عنوان طرح مهم، به این مجموعه اختصاص ندارد؛ مراکز ساحلی که در مسیر ساحل قرار دارند طی برنامه ریزی باید مولدسازی شوند که با این طرح مناطق ساحلی که در اختیار دستگاه دولتی است آزاد و بزرگترین مسیر گردشگری برای استفاده عموم مردم ایجاد خواهد شد.

خبرنگار: زهرا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار