رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران

مهدی اقراریان در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تذکر امروز من به شهردار تهران تذکر تأسف باری است، اظهار کرد: بنده چند بار تذکر خود را مطرح کردم اما پاسخی دریافت نکردم.

وی با اشاره به ارسال نامه به مرکز حقوقی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان فاوا و دیگر بخش ها مبنی بر لزوم ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی برای نظارت به حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران، تصریح کرد: با وجود گذشت ۹ ماه از این نامه هنوز اقدامی انجام نشده است.

اقراریان تأکید کرد: ما موارد را تذکر می دهیم و نامه ارسال می کنیم و تماس می گیریم و بنابر ضرورت در صحن شورا تذکر خود را اعلام می کنیم اما پس از ۹ ماه نامه نگاری، شهرداری به دلایل ناعملوم در امور نمایندگی اخلال ایجاد می کند و نمی دانم این مربوط به تمام اعضاست یا خیر؟

وی با بیان اینکه پیرو این تذکر به عنوان نماینده مردم تهران، ری و تجریش به شهردار تهران ۱۰ روز فرصت می‌دهم که نسبت به ایجاد دسترسی به این سامانه اقدام کند، گفت: باید ظرف مدت مقرر پیوست های این تذکر بررسی شود و امیدواریم مجبور نشویم دست به اقدامات قانونی بزنیم. بنده ۶۲ تذکر دادم که برخی موارد پاسخ داده شده و قانع کننده بوده اما برخی موارد پاسخ داده نشده و یا قانع کننده نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار