مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

شهدا، دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند

تبادکان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد شهدا، دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا، دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در پنجمین جلسه شورای فرهنگی ایران قوی گفت: امروز راه ما، راه عزتمند امام حسین علیه السلام است که دشمن هر چقدر سعی کرد با خدعه و نیرنگ این راه را منحرف کند، موفق نبوده و نخواهد شد. شهدا، دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی هستند. مسئله حجاب دستور خداوند متعال و آموزه های دینی است و آنهایی که به دنبال ترویج بد حجابی هستند، از دستور خدا سر باز می‌زنند.

وی ادامه داد: اگر شهدا به ویژه شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس نبودند، راه کربلا و نجف بسته بود و اکنون این مسیر باز نبود. بزرگ‌ترین حرکت جریان اسلامی به برکت وجود این شهدای بزرگوار راه افتاد. ما در همه ابعاد مدیون شهدا هستیم.

عبدالهی اظهار کرد: شهدا از پذیرفته‌شدگان مکتب امام حسین(ع) هستند و به ما آموختند که کنار ذکر مقدس یا حسین، باید با حسین(ع) بود و کنار بیعت با او، باید کنار امام حسین(ع) ثُبات قدم داشت و با او ماند و آنها برندگان واقعی جامعه ما هستند.

وی در پایان گفت: چه افتخاری برای یک شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های آن بالاتر از اینکه نام یک شهید بزرگ و فداکار بر روی آن باشد. شهر باید به نام شهیدان مزیّن باشد و شوراهای شهر نیز بدانند که شهر با نام چه کسانی مفتخر می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار