رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با هدف پیشگیری از معلولین و کنترل و کاهش آسیب‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار در شهرستان ملارد

داود فهیم راد، رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء آگاهی و بالا بردن سطح اطلاعات خانواده‌ها بویژه خانواده‌های دارای فرزند در سن ازدواج، کارگاه آموزشی آگاه‌سازی و پیشگیری از معلولیت‌ها توسط معاونت پیشگیری و با همکاری مرکز مثبت زندگی 2729 ویژه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی بهزیستی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای صحیح طرح‌های حوزه پیشگیری و نقش آن در کاهش آسیب‌پذیری گفت: تمامی طرح‌های اجرایی در حوزه پیشگیری نقش بسیار موثری در کاهش و کنترل آسیب‌ها دارند از این رو بایستی به بهترین شکل ممکن و توسط افراد متخصص به اجرا در بیایند.

اعظم عینی، مسئول امور پیشگیری نیز ضمن بیان امور انجام شده در طرح آگاه‌سازی و پیشگیری از ناتوانی‌ها گفت: این طرح در چندین نوبت در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های فردی به جهت آموزش خانواده‌ها به ویژه خانوارهای دارای فرزند در سنین ازدواج با هدف پیشگیری از بدنیا آمدن فرزند دارای معلولیت، توسط ایوب قاسمیان روانشناس و مدیریت مرکز مثبت زندگی 2729 انجام شده و خوشبختانه بازخورد خوبی از برگزاری این کارگاه‌ها دریافت کرده‌ایم.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار