رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) مطرح کرد؛

بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس موجب افزایش انگیزه دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا ) - رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) گفت بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس موجب افزایش انگیزه دانش‌آموزان هم در رابطه با یادگیری آموزشی و هم در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود و می‌توان در قالب طرح شهید عجمیان این هدف را عملی کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس موجب افزایش انگیزه دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ محمدمهدی کاظمی ضمن حضور در جلسه ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی آینده با دوران کرونا متفاوت است. امسال با مشکلات دوران کرونا از جمله فاصله گرفتن دانش‌آموزان از کلاس‌های حضوری روبه‌رو نیستیم و مهر شاداب‌تری را پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: همکاری و مشارکت همکاران فرهنگی، نهادهای مختلف و مردم عزیز، نشان از آغازی باشکوه برای سال تحصیلی جدید دارد. باید توجه ویژه به مدرسه داشت و گام اول، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بوده و توانمندسازی مدیران مدارس، یک اصل اساسی در همین راستا است.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر)، تصریح کرد: نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس، لزوم داشتن برنامه، ثبت‌نام دانش‌آموزان و همزمان رصد و پیگیری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، توسعه متوازن رشته‌ها به‌ویژه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی باید مورد تاکید بیشتری قرار گرفته و اقدامات عملی جهت سوق دانش‌آموزان به سمت هنرستان‌ها انجام گیرد.

کاظمی افزود: بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس موجب افزایش انگیزه دانش‌آموزان هم در رابطه با یادگیری آموزشی و هم در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود و می‌توان در قالب طرح شهید عجمیان این هدف را عملی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار