حمیدرضا فرزانه در گفت‌وگو با پانا:

زور استقلال به سپاهان نمی‌رسد

لیگ امسال سخت‌تر از فصول قبل است/ سپاهان با اختلاف زیاد قهرمان می‌شود‌

تهران (پانا) - پیشکسوت سپاهان معتقد است زور استقلال به زردپوشان اصفهانی نمی‌رسد و شانسی برای پیروزی ندارند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
زور استقلال به سپاهان نمی‌رسد

حمیدرضا فرزانه در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه سپاهان در نقل و انتقالات لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته، گفت: «باشگاه، تیم خوبی را ‌بست و آن‌جایی که مربیان احساس ضعف کردند به‌خوبی تقویت شد. بدون شک یکی از مدعیان اصلی امسال سپاهان است که اگر تمرکز کند می‌تواند با اختلاف زیاد قهرمان شود. آن‌ها فصل پیش هم قهرمان می‌شدند اما بعضی جاها آن تمرکز لازم را نداشتند و همان باعث شد تا پرسپولیس جام را از آن‌ها بگیرد. اما امسال اگر تمرکز لازم را داشته باشند با توجه به تیمی که بستند، می‌توانند با اختلاف قهرمانی را بگیرند.»

وی با اشاره به رویارویی سپاهان و استقلال افزود: «استقلال دیر بسته شد و پیش فصل مشکلاتی داشتند. آن‌ها اسیر مسائل مختلف هستند. اما سپاهان ساختار حرفه‌ای دارد و باشگاه‌محور است. آن‌ها مشکلات و دغدغه‌های مالی سرخابی‌ها را ندارند و بدون دغدغه هم مربی‌ و هم بازیکن فقط روی مسائل فنی تمرکز دارند. دو تیم اما قدرتمند هستند. فکر نمی‌کنم زور استقلال به سپاهان برسد و شانسی برای برد ندارند.»

پیشکسوت سپاهان تصریح کرد: «تیم‌های قدرتمندی در لیگ امسال هستند و بدون شک لیگ جذاب و دشواری را در پیش داریم. رقبای زیادی هستند. لیگ چون فرسایشی است، کوچکترین لغزشی باعث می‌شود تا جایگاه تیم‌ها عوض شود. فعلا دو هفته از لیگ گذشته و نمی‌شود در مورد مدعیان حرف زد. البته سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعیان سنتی هستند. پرسپولیس هم نفراتش را حفظ کرده و بازیکنان خوبی هم گرفته است. فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است. حتی ذوب‌آهن که به سپاهان باخت واقعا تیم خیلی خوب و فنی دارد.»

حمیدرضا فرزانه گفت: «مشکل اصلی فوتبال ما برنامه‌ریزی دقیق و درست در همه زمینه‌هاست. مثلاً نمی‌دانیم باتماشاگر می‌خواهیم باشد یا نه. تکلیف حق پخش مشخص نیست. درآمد و هزینه‌ها مشخص نیست. قوانین لیگ مدام تغییر می‌کند و در یک مورد مشابه، دو رای متفاوت صادر می‌کنند. تماشاگران روح فوتبالند. تیم‌هایی که هوادار دارند، به تماشاگرانش متکی هستند و از آن‌ها انرژی و انگیزه می‌گیرند. اگر واقعا نمی‌توانند در آزادی با تماشاگر بازی را برگزار کنند، پیشنهاد می‌کنم دربی را در اصفهان بگذارند. آدم آن افتتاحیه لیگ عربستان را با لیگ ما مقایسه می‌کند، واقعا خجالت می‌کشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار