دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه خبر داد:

ارسال آثار برگزیده به جشنواره‌های برتر جهانی

آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای برای منتخبان جشنواره فیلم مدرسه

تهران (پانا) - دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت منتخبان بعد از پایان جشنواره، آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آن‌ها در جشنواره‌های برتر و بین‌المللی شرکت داده و از آثار بعدی آن‌ها نیز حمایت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ارسال آثار برگزیده به جشنواره‌های برتر جهانی

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره مدرسه؛ امیرحسین اخوین، دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه با تاکید بر این مهم که این جشنواره، یک رویداد استعدادیابی و نقطه‌ای برای شناسایی و رشد و پرورش دانش‌آموزان مستعد در حوزه فیلمسازی است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در جشنواره مدرسه پس از ارسال اثر و داوری توسط جشنواره، یک فرآیند را طی خواهند کرد که شروع کار آن‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: مستعدان در این فرآیند، شناسایی شده و روند استعدادیابی منجر به رشد آن‌ها خواهد شد که در نهایت خود می‌توانند از تولیدکنندگان جدی در کشور باشند.

اخوین بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های برگزاری این جشنواره، شاهد ظهور هنرمندانی هستیم که در حال حاضر جزو تولیدکنندگان جوان در کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: امسال بخش جدیدی به نام «منتورینگ» به جشنواره افزوده شده که صاحبان هر اثر ارسال‌شده می‌توانند درخواست منتورینگ کرده و بعداز مشاهده و بررسی آثار آن‌ها نکاتی در روند بهبود آن پیشنهاد خواهد شد که توسط فیلمساز اصلاح می‌شود.

دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی نیز بر روی سایت جشنواره قرار خواهد گرفت و سعی برآن است تا بیشتر بر نقش آموزشی جشنواره تاکید شود.

اخوین اظهار کرد: منتخبان بعد از پایان جشنواره، آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آن‌ها در جشنواره‌های برتر و بین‌المللی شرکت داده خواهد شد و همچنین از آثار بعدی آن‌ها نیز حمایت خواهد شد.

دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه یادآور شد: دانش‌آموزان علاقه‌مند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریورماه و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار