دارنده رتبه ۳۶ کنکور سراسری انسانی:

مهم ترین رکن موفقیت تلاش است

طرقبه‌‌شاندیز (پانا) - دارنده رتبه 36 کنکور سراسری انسانی گفت بی‌شک مهم‌ترین رکن موفقیت، تلاش است، کوشش باعث می‌شود جوانه‌های انگیزه، نترسیدن، شجاعت، اراده و امید در قلب دانش‌آموز جوانه بزند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین رکن موفقیت تلاش است

فرحناز حسین پور، دانش آموز دبیرستان دولتی اژدر افشار طرقبه است. پدرش فرهنگی بازنشسته و مادرش خانه دار است و اکنون به رتبه 36کنکور سراسری انسانی دست یافته است.

وی در گفت‌وگو با پانا گفت: «من از تیر سال 1401 مطالعه کنکوری را با کمک مشاور خوبم شروع کردم. طبق توصیه مشاور تحصیلی اول منابع متوسطه و در نهایت منابع تخصصی را مطالعه کردم. ابتدا فقط 5 ساعت درس می خواندم ولی به ندرت مطالعه ام را افزایش دادم و به 15 ساعت رسیدم.»

حسین پور ادامه داد: «بی‌شک مهم ترین رکن موفقیت، تلاش است. کوشش باعث می‌شود جوانه های انگیزه، نترسیدن، شجاعت، اراده و امید در قلب ما جوانه بزند. دست از تلاش برندارید و تا آخرین دقایق برای رسیدن به آرمان‌ هایتان سعی کنید و بدانید که هیچ وقت ایزدمنان دست شما را در این راه رها نمی‌کند.»

وی بیان کرد: «کنکور بخش مهمی از زندگی یک نوجوان کنکوری است‌، اما نمی‌تواند همه زندگی باشد. پس نگران نباشید. با خانواده به تفریح بروید، ولی به مرور زمان اوقات فراغت را کاهش‌ دهید تا بتوانید روی کنکور تمرکز کنید.»

وی افزود: «من هر موفقیتی را که بدست آورده ام، مدیون خدا، خانواده و دوستان خوبم بودم. آنهایی که توانایی های مرا باور داشتند، به هنگام شکست مرا سرزنش نکردند، در لحظات افسردگی مشوق من بودند، به موقع پیروزی همراه من خوشحالی می‌کردند و همراه و همگام با من غم و شادی را تجربه کردند.»

دانش آموز خبرنگار:فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار