معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کلات:

مدرسه به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، باید به محیطی شاداب تبدیل شود

کلات(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت مدرسه رکن مهم در تعلیم و تربیت است و با امکانات مناسب و متناسب با نوع و جنسیت دانش‌آموزان باید به محیطی شاداب تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، باید به محیطی شاداب تبدیل شود

حسن حسینی ثابتی ضمن قدردانی از مدیران مدارس بیان کرد: نقش مدیران در اجرای پروژه مهر در تابستان سال جاری کاملا محسوس بوده و این عزیزان در راستای انجام فعالیت های عمرانی ایثارگرانه و با کار جهادی در حال بهسازی محیط مدارس هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کلات از تشکیل قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در این شهرستان از ابتدای ابلاغ دستورالعمل خبر داد و بیان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی، کاهش هزینه های بهسازی و نوسازی تجهیزات مدارس و انتقال روحیه شادی و نشاط به دانش آموزان و معلمین از اهداف مهم این طرح هستند.

حسینی ثابتی گفت: در این طرح در شهرستان ‌کلات ۴۰‌مدرسه نیازمند به بهسازی در سامانه "اتناب" ثبت شدند و همچنین ۲۰ گروه جهادی نیز برای انجام امورات در این سامانه ثبت و کار خود را آغاز کردند.

حسینی ثابتی همچنین گازکشی مدارس، بتن ریزی و آسفالت محوطه مدارس، رنگ آمیزی، نصب ایزوگام، نصب کمدهای کتابخانه ای برای کلاس های درس، پیاده روسازی مقابل آموزشگاه ها، تعمیرات اساسی سرویس های بهداشتی، تعویض در کلاس ها، کاشی‌کاری و سنگ کف آشپزخانه مرکزی و... را از جمله اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در راستای پروژه مهر و طرح شهید عجمیان عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای پروژه مهر موضوع نقل و انتقالات، تغییر سمت، ساماندهی نیروی انسانی، انتصاب مدیران، ثبت نام و توزیع کتب، بازدید پروژه های عمرانی و...نیز در طول تابستان در حال انجام است که برخی از این فرایندها مستلزم صرف زمان طولانی است، بنابراین جا دارد از صبر و تحمل همکارانی که در برخی از این موضوعات متقاضی بودند تشکر کنم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان مرزی کلات همچنین آماری از وضعیت پروژه ها و فضاهای موجود شهرستان ارائه داد و اظهار کرد: در راستای نهضت مدرسه سازی در شهرستان، در مهرماه امسال چهار پروژه جدید با 8 کلاس درس(شهید کبیری چنار، النگ پایین، کالشور و بامچنار) به بهره برداری خواهد رسید. در چهار سال گذشته بیش از ۲۲ فضای آموزشی و پرورشی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است که جا دارد از حضور و مشارکت خیرین عزیز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در راستای حمایت های صورت گرفته در این زمینه قدردانی کنیم، ولی همچنان ۲۵ فضای سنگی در کلات وجود دارد که تخریب و بازسازی آن نیازمند توجه و مشارکت این عزیزان است.

حسینی ثابتی در پایان گفت: تمام سعی و تلاش ما در حوزه ستادی دستگاه تعلیم و تربیت جلب رضایت خداوند، تکریم همکاران، اولیا و دانش آموزان با سرلوحه قرار دادن اخلاق مداری است و امیدواریم این تلاش ها مورد رضای باری تعالی قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار