مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان؛

دورخیز پنج یوز ایرانی برای شکار طلای جهان

تهران (پانا) - فرنگی‌کاران ایرانی در 5 وزن نخست این رقابت‌ها، عملکرد درخشانی داشتند و در هر 5 وزن به نیمه نهایی رسیدند و عصر امروز برای فینالیست شدن روی تشک می‌روند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دورخیز پنج یوز ایرانی برای شکار طلای جهان

حسن رضائیان - مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (جمعه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.

فرنگی کاران ایرانی در 5 وزن نخست این رقابت ها، عملکرد درخشانی داشتند و در هر 5 وزن به نیمه نهایی رسیدند و عصر امروز برای فینالیست شدن روی تشک می روند.

علی احمدی وفا در وزن 55 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 8 بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

احمدرضا محسن نژاد در وزن 63 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم س از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 1 مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار