امام جمعه اسلامشهرعنوان کرد:

حضور مردم درراهپیمایی اربعین به نمایش گذاشتن بصیرت حسینیان است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر، حضورمردم ایران اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی را نشان از به نمایش گذاشتن بصیرت حسینیان و لبیک به ندای اباعبدالله الحسین(ع) برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم  درراهپیمایی اربعین به نمایش گذاشتن بصیرت حسینیان است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی منطقه برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی در سخنانی اظهار کرد: تقوا چراغ راه زندگی و سرمایه‌ مهم در زندگی است و برخورداری همگان از بصیرت به عنوان معیار تشخیص حق از باطل یک ضرورت انکارپذیراست.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، افزود: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی به نمایش گذاشتن بصیرت حسینیان و لبیک به ندای اباعبدالله الحسین(ع) و از سوی دیگر نشان از اقتدار ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت‌الاسلام ‍برقراری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه 1402بیان کرد: حضور پرشور ثبت‌‌نام کنندگان اولیه به عنوان کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی،به گفته مقام معظم رهبری نشان از رقابت سالم، امنیت و مشارکت همگان در انتخابات دارد که با میل باطنی دشمنان اسلام منافات دارد.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با حرکتی کوردلانه در مقابل مردم فهیم و شجاع ما شکست خوردند و یک خادم جوان با دست خالی در مقابل تروریست تا دندان مسلح ایستادگی کرد و به شهادت رسید و این نشان از خنثی‌شدن توطئه‌های استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد.

در مراسم نماز جمعه اسلامشهر، یکی از فعالان رسانه‌ای شهرستان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در رابطه با دغدغه‌های مردم و وظایف اصحاب رسانه در انعکاس شفاف و واقعی اخبار سخنرانی کرد و در حاشیه مراسم نماز جمعه میز خدمت شهرداری اسلامشهر نیز برگزار شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار