مقررات و ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری در آموزش هواپیمای ایرباس رعایت شده است

تهران (پانا) - مقررات و ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت پیش نیاز frozen atpl برای شرکت در آموزش تایپ هواپیمای ایرباس A320 در مرکز آموزش تایپ خلبانی تیدا رعایت شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مقررات و ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری در آموزش هواپیمای ایرباس رعایت شده است

مقررات و ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت پیش نیاز frozen atpl برای شرکت در آموزش تایپ هواپیمای ایرباس A320 در مرکز آموزش تایپ خلبانی تیدا رعایت شده و خلبان کامبیز مهدیزاده با رعایت این پیش نیاز برای شرکت در آموزش تایپ هواپیمای ایرباس A320 معرفی شده است.

براساس اعلام مرکز آموزش تایپ خلبانی تیدا،خلبان مهدیزاده، طبق بخشنامه cir1200 ,بند۶ مورخ ۳/۱۷ /۱۳۹۹ سازمان هواپیمایی کشوری در این دوره شرکت کرده و انتشار این اخبار از سوی تسنیم غیرحرفه‌ای است.

پیش ازاین مرکز آموزش هوانوردی هما نیز ادعای این خبرگزاری درمورد خلبان کامبیز مهدیزاده را جعلی دانسته و در ادامه این مرکز تایپ خلبانی با انتشار بیانیه ای انتشار این اخبار جعلی دانسته و از حق این مرکز جهت پیگیری حقوقی و قضایی خبر داده است.

مطلبی مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ در خبرگزاری تسنیم درباره مرکز آموزش تایپ خلبانی تیدا منتشر گردیده که خلبان آقای کامبیز مهدیزاده بدون در نظر گرفتن مقررات و ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت پیش نیاز frozen atpl برای شرکت در آموزش تایپ هواپیمای ایرباس A320 معرفی شده و در این دوره شرکت کرده که این خبر جعلی است نامبرده طبق بخشنامه cir1200 ,بند۶ مورخ ۳/۱۷ /۱۳۹۹ سازمان هواپیمایی کشوری در این دوره شرکت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار