دیپلماسی در مستطیل سبز

امیر عبدالهیان: ‌دستگاه دیپلماسی برای حمایت از تیم‌های فوتبال کشور آماده است

تهران (پانا) - رئیس و جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال در دیدار با وزیر امور خارجه درباره مباحث مرتبط با دیپلماسی ورزشی گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دیپلماسی در مستطیل سبز

حسین امیرعبداللهیان، با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه ایران ضمن پراهمیت خواندن ورزش مردمی فوتبال در ایجاد نشاط در بین جوانان و آحاد مردم ایران، توانمندی‌های فوتبال، تیم ملی و باشگاهی کشورمان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور برای ارائه همه گونه تسهیلات و مساعدت‌های لازم برای تیم‌های فوتبال کشورمان جهت انجام دیدارهای موفق بین‌المللی در جریان آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم‌های VAR قرار گرفت و ضمن هماهنگی با مسئولان ذی‌ربط، بر ضرورت تسریع در نهایی‌شدن ورود این سامانه و نصب در ورزشگاه‌های کشور تاکید کرد.

در این دیدار، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت امور خارجه از ورزش فوتبال، امیرعبداللهیان را در جریان آخرین وضعیت تیم ملی و سایر تیم‌های باشگاهی قرار داد.

‌در این دیدار علاوه بر مهدی تاج رئیس فدراسیون و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، مهدی محمدنبی نائب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و هدایت‌الله ممبینی دبیر کل فدراسیون نیز حضور داشتند.

امیرعبداللهیان در این باره در توئیتی نوشت: امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد آن دیدار کردم. ‏جناب تاج از حضور فعال ایران در پست نهادهای بین‌المللی فوتبال خبر داد و از جایگاه ارزشمند فوتبال ایران گفت.

وزیر خارجه تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است. ‏همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار