مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی:

زبده‌یابی و زبده‌پروری از ماموریت‌های اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی زبد‌ه‌یابی و وزبده‌پروری را یکی از ماموریت‌های اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زبده‌یابی و  زبده‌پروری از ماموریت‌های اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

حامد بالازاده در ویژه برنامه بیست و سومین دوره اردوهای تربیتی تشکیلاتی طلایه داران فردا گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و تشکل دانش آموزی از سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده که میراث داری از یاد و خاطره ۳۶ هزار شهدای دانش آموز از اساسی ترین اولویت ها است.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان زبده یابی و وزیده پروری است که نتیجه آن به وجود آمدن بستری مناسب برای جریان سازی ونیرو سازی است.

بالازاده اظهار کرد: بیش از ۳۰ منطقه آموزش و پرورش استان ۱۸۰ نفر دانش آموز دختر در این اردو چند روزه شرکت کرده بودند که در اردو دانش آموزان پسر نیز بیش از ۱۴۰ نفر از دانش آموزان پسر از ۲۸ منطقه آموزش وپرورش استان در این اردو حضور پیدا کرده اند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی در پایان اذعان کرد: محور اصلی بیانیه گام دوم، ساختن آینده جوانان و نوجوانان این مرزوبوم در تراز انقلاب اسلامی و ساختن ایران قوی بدست آنان است که در این خصوص امید است بتوانیم با انجام درست وظایفی که بر عهده داریم در عمل به این بیانیه گام های بسیار موثری برداشته و شاهد موفقیت های جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در تمامی حوزه باشیم.

دانش آموز خبرنگار : اهورا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار