ناصر امانی در صحن شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تاکید بر اهمیت تصمیمات کمیسیون ماده پنج

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر اهمیت تصمیمات کمیسیون ماده پنج تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر اهمیت تصمیمات کمیسیون ماده پنج

ناصر امانی در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از رئیس کمیسیون شهرسازی برای ارائه گزارش درخصوص کمیسیون ماده پنج، اظهار کرد: رسانه ها ابهامات و سوالات متعددی در مورد کمیسیون ماده پنج مطرح کردند و این اتفاق در شورا مثبت بود. اقدام آقای عباسی خوب بود و وظیفه نظارتی خود را انجام داد که البته موافقان و مخالفانی دارد.

وی با بیان اینکه این تصمیمات تنها در یک جلسه گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: بوستان ولایت و دوشان تپه و ۱۲ پرونده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته بود؛ افزایش تراکم مسکونی بدون توجه به تأمین سرانه ها و شکاف طبقاتی و فاصله بین شمال و جنوب دو هشداری بود که در گزارش امروز قرائت شد.

امانی با اعلام اینکه آورده شهرداری برای مردم شهر در یک جلسه ۲۵ میلیارد تومان بود، یادآور شد: ما در یک جلسه شورا برای ۱۵۰ میلیارد تومان تصمیم گرفتیم و این مقایسه نشان می دهد که تصمیمات کمیسیون ماده پنج اهمیت دارد.

وی با اشاره به تماس یک روحانی جوان با خود برای بازدید محله ای از شهرک گلریز، تصریح کرد: در قسمت جنوبی بزرگراه آزادگان، شهرک گلریز قرار گرفته و وابسته به شهر تهران نیست و پس از مرتضی گرد قرار گرفته است؛ یک بوستان بسیار زیبا توسط شهرداری در این شهرک ساخته شده و یک پل عابر پیاده احداث شده اما دو اشکال وجود دارد.

امانی با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری در جوار این بوستان روزانه ۴۰۰ تن آسفالت تولید می کند، گفت: درختان این بوستان خشک شده که به گفته مسئولان کارخانه آسفالت، خشکی آن به دلیل تولید آسفالت نبوده و عدم آبیاری علت خشکی بوده است.

وی افزود: پل عابر پیاده که در این شهرک ایجاد شده، نرده ندارد و نیوجرسی هایی نیز در کنار پله ها قرار گرفته است؛ باید ایمن سازی پل انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار