فرماندارشهرستان اسلامشهرمطرح کرد؛

شهدای مدافع‌حرم محاسبات دنیا را بر هم زدند /فیلم

اسلامشهر (پانا) - فرماندارشهرستان اسلامشهردر مراسم تکریم خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم گفت شهدای مدافع حرم محاسبات دنیا را بر هم زدند و در این راستا مدافعان حریم انقلاب‌ اسلامی خون پاک خود را تقدیم کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدای مدافع‌حرم محاسبات دنیا را بر هم زدند /فیلم

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان‌ اسلامشهر در مراسم تکریم خانواده شهدا و جانبازان مدافع‌حرم که در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: اتباع کشور افغانستان نیز در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و مقابله با داعش در کشور سوریه فداکاری‌های بسیار انجام دادند و شما خانواده‌های معظم، فرزندان خود را در راه خداوند متعال تقدیم کردید.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم محاسبات دنیا را بر هم زدند و تاریخ را اصلاح کردند و داعش اگر ادامه پیدا می‌کرد به هیچکس رحم نمی‌کرد؛ مدافعان حریم انقلاب‌اسلامی خون پاک خود را تقدیم کردند و اکنون دشمنان اسلام با شکست توطئه‌های آنان در حرم شاهچراغ حرکت مذبوحانه انجام می‌دهند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام‌جمعه شهرستان‌اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: اکنون شما خانواده‌های شهدای مدافع حرم پس از چهارده قرن به این نتیجه رسیدید که حضرت زینب(س) در ماجرای کربلا چه مصیبت‌هایی را تحمل کرد.

وی افزود: در قرآن‌کریم سفارش شده است روحیه جهادی داشته باشید و خداوند به به پیامبر اسلام فرمودند،که با عظمت و نبوت خود در مقابل کفار ایستادگی کنید و روحیه جهادی از پیامبر اسلام به ما ارث رسیده است و فرزندان شما شهادت و ایثار در راه خدا را از عسل شیرین می‌دانستند و اکنون همگان وظیفه داریم که جوانان را با راه امام حسین (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار