دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسب وکار های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) طی روزهای 16 تا 18 مهر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه ایران ایتکس، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف Sharif ICT Group و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال برگزاری دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسب و کارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) با عنوان"IRAN ITEX 2023" در تاریخ 16 تا 18 مهر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف است.

این نمایشگاه با هدف عرضه فناوری‌های نوین و دستاوردهای جدید، ارتقا برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه، تسهیل فرآیند جذب و استخدام برای شرکت‌ها، آموزش و انتقال تجربه، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و دورهمی شرکت‌هایی که به هر نوعی با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه ملی ایران ایتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به‌طور همزمان به صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ‌ها برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار