مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

تشکیل قرارگاه عملیاتی -رسانه‌ای اربعین سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر نقش بی‌بدیل دانش‌آموزان در موفقیت برنامه‌های متنوع فرهنگی ، مذهبی و هنری از تشکیل پایگاه عملیاتی_رسانه‌ای اربعین سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه عملیاتی -رسانه‌ای اربعین سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم تبیین فلسفه قیام عاشورا در بین دانش آموزان گفت: دانش آموزان در ایام محرم و صفر باید با پیوند میان نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند، از این رو سازمان دانش آموزی استان، قرارگاه عملیاتی _رسانه ای اربعین با فعالیت در دو حوزه خبر و تولید محتوا با زیر مجموعه های مستند، رادیو و محتوای چندرسانه ای (استوری موشن ، موشن گرافیک ، پوستر و...) را راه اندازی می کند.

وی احساس مسئولیت را از ویژگی های قیام عاشورا برشمرد و افزود: کربلا فرهنگ غیرت دینی را به مسلمان می آموزد ؛ از این رو برای تقویت غیرت دینی نوجوانان، در این قرارگاه از حداکثر ظرفیت دانش آموزان استان استفاده خواهد شد.

کیخا خاطرنشان کرد: فعالیت این قرارگاه که در راستای نخستین ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یعنی ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی است از ۲۱ مردادماه و همزمان با شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت آغاز و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگار: بهنار براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار