رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تاکید کرد؛

نیازسنجی پروژه‌های عمرانی پایتخت از طریق شبکه معتمدین محلات 

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از نیازسنجی پروژه‌های عمرانی و بودجه‌ریزی از طریق شبکه معتمدین در محلات شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازسنجی پروژه‌های عمرانی پایتخت از طریق شبکه معتمدین محلات 

️حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری که در بیست و یکمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران که با حضور محمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه۹، معاونان و شهرداران نواحی و جمعی از معتمدین و دبیران محلات در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد سخن می گفت، با بیان اینکه در این جلسات قرار است مشکلات را با نظر نخبگان و معتمدین محلات هدفمند احصاءکنیم، افزود: پیگیری مشکلات محلات و مطالبات مردمی در حوزه های مرتبط با امور شهری پیش از برگزاری این نشست ها از طریق ارتباط مستقیم با مردم در مساجد صورت می گیرد و توانستیم با حضور در مساجد، برخی مشکلات و نظرات مردم را از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی افزود: در ملاقات مردمی در مساجد، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مساجد برای دریافت نظرات نخبگان و معتمدین محلات در خصوص گزارش عملکرد مناطق در حوزه‌های مرتبط با شهرداری، این نشست ها را نیز طراحی کنیم تا بتوانیم نظام نامه مسائل محلات را تدوین نماییم.

آقامیری در عین حال خواستار شرح جزییات و ریزبه‌ریز مسائل و مشکلات محلات به صورت مکتوب شد و گفت: از طریق شبکه معتمدین محلات در گروه‌های مجازی که برای هر منطقه در پیام‌رسان‌ها تشکیل خواهد شد، این مطالب را بارگزاری کنید تا تک‌به‌تک مسائل رسیدگی و ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: ارزیابی ساختارها، فرآیندها، تعاملات، نوع عملکرد و برنامه‌های مرتبط با حوزه مشارکت‌های اجتماعی در محلات و مناطق و نهایتا تسهیل و گسترش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در مقیاس محله از دیگر اهداف ما از تشکیل مجمع مشورتی تخصصی با محلات است.

️بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک از معتمدین و دبیران محلات به ارائه گزارشی از مشکلات و مسائل محلات خود پرداختند و خواستار رفع و پیگیری آنها از سوی مدیریت شهری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار