رییس کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ملارد:

شرایط و ویژگی‌های تخصصی مربی تربیتی، لازمه اعطای بینش به دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس است

ملارد(پانا)- رییس کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ملارد در نشست مشترک این دو نهاد ، شرایط و ویژگی‌های تخصصی مربی را لازمه اعطای بینش به دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شرایط و ویژگی‌های تخصصی مربی تربیتی، لازمه اعطای بینش به دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس است

نشست تربیتی رئیس کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ملارد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه این شهرستان و مسئولین آموزش و پرورش با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه این منطقه برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد ضمن اشاره به روش‌های مختلف فعالیت‌های تربیتی، در راستای تبیین، روش‌های اعطای بینش، عبادت و دعا، تکریم، توسل، موعظه و محبت که از روش‌های موثر تربیتی هستند با مدیران مدارس در خصوص مصادیق و راههای اجرایی نمودن آن در مدارس بحث و گفتگو کرد.

وی افزود: برای اعطای بینش به دانش‌آموزان و فرهنگیان لازم است تا باورهای دینی آنان را تقویت کرده و سلامت عقلی، سلامت روحی، سلامت اخلاقی، رشد معنوی و استحکام خانواده از آثار اعطای بینش هستند.

رییس کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ملارد، به وجود شرایط مربی برای رسیدن به اهداف تربیتی تأکید کرد و گفت: بصیرت مربی، تدریجی بودن فعالیت، تناسب با متربی، روشنی کلام و اختیار داشتن مربی و استمرار کار مربی از شرایط اعطای بینش به دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند.

همچنین، سعید تیموری‌راد، نایب رئیس کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش طی سخنانی، در خصوص تمهید مقدمات جهت بازگشایی مدارس و استفاده از ظرفیت همکاران، اولیاء و دانش‌آموزان در اداره مدرسه بویژه اجرای فعالیت‌های تربیتی و پیشگیری از آسیب‌های فردی اجتماعی و ایجاد فضای آرامش‌بخش در مدرسه و احصاء نقاط آسیب پذیر و رفع نواقص تاکید کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار