مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام:

فعالیت‌های فرهنگی هنری بیشترین اثربخشی را در حوزه تعلیم و تربیت دارد

تربت جام‌ (پانا) - مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه تربت جامم گفت فعالیت‌های فرهنگی هنری بیشترین اثربخشی را در بحث تعلیم و تربیت دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های فرهنگی هنری بیشترین اثربخشی را در حوزه تعلیم و تربیت دارد

کارگاه توانمندسازی معاونین‌ و مربیان‌پرورشی در بخش هنرهای آوایی و نمایشی سرود و تئاتر با حضور اساتید حوزه هنری سپاه امام رضا(ع) در محل سالن فردوسی کانون هنر و اندیشه آموزش و پرورش شهرستان تربت جام برگزار شد.

علیرضا توکلی فر مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه تربت جام‌ با اشاره به این مطلب که فعالیت های هنری بیشترین اثربخشی را در بحث تعلیم و تربیت دارد، گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی شروع یک فرایند است که بنا داریم در انتهای سال ۱۴۰۲ محصولات فرهنگی خوب و جذاب و دارای مفهوم و محتوای ارزشمند ،در بخش سرود و تئاتر ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه همه ما دغدغه حفظ فرهنگ و ارزش های انقلاب را داریم؛ اساتید تخصصی سرود و تئاتر در این کارگاه آموزشی، از شاخص های سطح استان در حوزه هنری سپاه امام رضا (ع) هستند که امیدواریم در این‌مسیر مبارک با یک‌نتیجه مطلوب به سرمنزل مقصود برسیم.

در ادامه مهدی عرب معاون‌پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام تصریح کرد: ما برای سال تحصیلی پیش رو چند دوره توانمندسازی خواهیم داشت که آموزش این‌کارگاه‌ها در بخش هنری سرود و تئاتر آغاز شد.
وی عنوان کرد: در بحث رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان هم با استفاده از توانمندی های اساتید استانی و کشوری کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهیم کرد و هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تربیت دانش آموزان در ساحت های مختلف تربیتی است.

همچنین محسن راه چمنی مسئول حوزه هنری سپاه امام رضا(ع) گفت:نسل جدید به شدت دنبال تخصص گرایی است؛ هر چه جامعه جلوتر می رود، همه چیز تخصصی می شود و با این نگاه اگر بخواهیم جذابیت ایجاد کنیم ناچاریم به سمت تخصص گرایی حرکت‌کنیم.

در پایان اساتید تخصصی کارگاه،مربی تخصصی تئاتر و مربی تخصصی سرود هر کدام به طور جداگانه به آموزش های تخصصی خود به مخاطبان پرداختند.

خبرنگار: عفت عطاردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار