ثبت فعالیت ۵۰۰ نفر در پویش «به وقت عاشقی» استان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت در پویش «به وقت عاشقی» که در بین دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان استان برگزار شد، بالغ بر ۵۰۰ نفر به صورت روزانه فعالیت خود را در سامانه ثبت کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت فعالیت ۵۰۰ نفر در پویش «به وقت عاشقی» استان خراسان رضوی

اسماعیل اصغرزاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: پویش «به وقت عاشقی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت با محوریت اقامه نماز صبح در بین دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان استان به صورت چله مهدوی برگزار شد.

وی ادامه داد: این چله مهدوی از ابتدای خردادماه آغاز و به مدت چهل روز ادامه یافت. در این پویش اقامه نماز صبح همراه با یاد، عهد و پیمان روزانه با حضرت ولی عصر(عج) و دعا برای تعجیل در ظهور ایشان در قنوت نماز در بخش فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و همچنین نقاشی از انجام یک کار خوب برای شادی حضرت مهدی موعود (عج) در بخش دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در طول روز از جمله فعالیت‌هایی بود که در این پویش رقم خورد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان برای ثبت فعالیت خود، هر روز بعد از نماز صبح تا قبل از طلوع آفتاب به لینک‌های روزانه مراجعه کرده و دعا و نجوای صبحگاهی خود با امام زمان(عج) را ثبت می‌کردند.

وی ابراز کرد: حدود ۵۰۰ نفر در طی چهل روز برگزاری این پویش به صورت ثابت در اول وقت، نماز صبح خود را اقامه کرده و به صورت روزانه فعالیت خود را در سامانه ثبت کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: برای نفرات برتر شرکت کننده در پویش به وقت عاشقی کارت شناسایی عضویت در هیئت های مذهبی دانش‌آموزی صادر خواهد شد که می‌توانند از مزایای معنوی و مادی آن از جمله استفاده از مراکز تفریحی با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار