به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفت

دیدار دانش‌آموز خبرنگاران پانا با نماینده مجلس شورای اسلامی

شهریار (پانا) - نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در دفتر دیدار های مردمی خویش با دعوت از خبرنگاران فعال سطح شهرستان به مناسبت روز خبرنگار با آنان نشست خبری صمیمانه ای داشت و خبرنگاران به پرسش سوالات خود پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌آموز خبرنگاران پانا با  نماینده مجلس شورای اسلامی

حسین حق‌وردی، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، به مناسبت هفته خبرنگار و با گرامی‌داشت یاد شهدای خبرنگار به ویژه محمود صارمی با دعوت از خبرنگاران فعال این شهرستان‌ها بیان کرد: خبرنگاران، افراد مهم و تعیین کننده ای در جامعه هستند و بار سنگینی روی دوش آنها است، این خبرنگاران هستند که سخنان مسئولین را به گوش مردم و مشکلات ها و نیاز های مردم را به گوش مسئولین میرسانند؛ آنان همواره حرف حق را میزنند و تنها اتفاقات مثبت را به گوش مردم نمی‌رسانند در عین حال که به آن ها امیدواری می‌دهند.

حق وردی تشریح کرد: در راستای به اثبات رساندن جهاد تبیین و عملی کردن آن باید دو وجه را در نظر بگیریم؛ وجه اول، انعکاس اخبار به صورت کامل و جامع و بدون هیچ مبالغه‌ای است و وجه دوم انعکاس مشکلات می‌باشد که اگر هر کدام از این دو صورت نگیرد قطع به یقین جهاد تبیین صورت نگرفته.

وی ادامه داد: در بحث انعکاس مشکلات، مهم‌ترین نکته این بوده که خبرنگاران برای برطرف شدن آن ایراد، پیگیری‌های لازم را به صورت مستمر انجام میدهند و تا آن کار صورت نگیرد آن را رها نخواهند کرد.

حق‌وردی افزود: هر مسئله و هر نیازی اهم از مشکلات مالی، کاری و مسکن، از سوی خبرنگاران یا هر صنفی و قشری از جامعه در مجلس مطرح شود ما آن را پیگیری می‌کنیم و از حمایت آن چیزی دریغ نمی‌کنیم و تمام توان خود را ارائه میکنیم که این کار هدف اصلی مجلس یازدهم بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد تصریح کرد: بنده از توانایی خود برای خبرنگاران و در راستای تحقق هدف و وظیفه‌شان از چیزی دریغ نخواهم گذاشت و هرگاه آنان از اینجانب وقت خواستند با کمال احترام اولین وقتم را به آنان داده‌ام.

گفتنی است که در انتهای این مراسم از خبرنگاران مطرح و فعال این شهرستان ها تجلیل شد که محمدمهدی سلگی و پریسان حدادی از شهریار به همراه نرگس زندیه از ملارد، به عنوان سه دانش آموز خبرنگار پانا در میان آنان حضور داشتند.

خبرنگار دانش آموز: محمدمهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار