جانشین حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) نیشابور:

یادواره شهدا، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار است

نیشابور (پانا) - جانشین حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) نیشابور گفت یادواره شهدا، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدا، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار است

اولین یادواره شهدای مسجد المهدی با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مسئولان شهرستان نیشابور برگزار شد‌.

سید قاسم حسینی، جانشین حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) نیشابور در حاشیه این یادواره گفت:‌ یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی با تأکید بر اینکه نسل سوم و چهارم از انقلاب رو گردان نشده‌اند، هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید منطقه سرایانی دانست و گفت: در صدد آن هستیم که در راستای کنگره ملی ۲هزار و ۴۰۰شهید دیار سلسله الذهب، چنین یادواره‌هایی را در مناطق مختلف این شهر برگزار کنیم.

سید قاسم حسینی جانشین حوزه مقاومت بسیج امام‌ محمد باقر (ع) نیشابور در پایان با تأکید بر ضرورت بهرمندی نسل جوان از سبک زندگی شهدا، بیان کرد: این یادواره با روایت گری حجت الاسلام والمسلمین نجفی، مداحی کربلایی حسن تازیکی و تقدیر از هشت خانواده شهید این منطقه به پایان رسید.

اکبر حسن زاده فرمانده پایگاه یاران ولایت نیشابور نیز در ادامه با بیان اینکه با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار کنگره ملی شهدای دیار سلسله الذهب برگزار می‌شود، تصریح کرد: با استعانت از خداوند، حمایت مسئولان و تلاش مردم، تا پایان اجلاسیه کنگره ملی، یادواره هایی بیشتری در منطقه برپا خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار