خبرنگاردانش‌آموزان مسیر شهیدان اهل قلم را الگوی خود قرار دهند

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت خبرنگاردانش‌آموزان با الگو قراردادن مسیر زندگی شهیدان اهل قلم،شهید آوینی و صارمی، در اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس ایران اسلامی تلاش کنند و جامعه را از اهداف و برنامه‌های دشمنان آگاه سازند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاردانش‌آموزان مسیر شهیدان اهل قلم  را الگوی خود قرار دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار با خبرنگاردانش آموزان خبرگزاری پانا، جایگاه خبرنگار و اهل قلم را بسیار ارزشمند و مقدس دانست و گفت: شما خبرنگاران جوان بدانید از ارزش و مقام بسیار بالایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارید که این مسئولیت شما در آینده را دشوارتر می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم موضع برحق جامعه ما هستند و هر جا که حقی مطرح باشد، حق از آن مردم است،خطاب به دانش آموز خبرنگاران گفت : شما مدافع بهترین افراد و مهترین ارکان جامعه یعنی مردم هستید .

اسماعیلی کار و رسالت خبرنگار در جامعه را بسیار حساس و ارزشمند دانست و افزود: خبرنگار می‌تواند در جامعه با ایجاد امید باعث گسترش روحیه تعالی بخشی شود و از سستی و کرختی و حرکت به سمت واگرایی جلوگیری کند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بستر خبرگزاری پانا را برای رشد تربیتی و اجتماعی دانش آموزان بسیار مفید برشمرد و گفت: مسئولین خبرگزاری پانا و سازمان دانش‌آموزی استان در هموار کردن مسیر پیشرفت شما دانش آموزان و آینده سازان تلاش های مفید و قابل تحسینی انجام داده اند که باید مستمر باشد.

وی از خبرنگاردانش آموزان خواست تا در عرصه رسانه، با الگوگیری از شهیدان،آوینی،صارمی و باقری در اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند و از انحرافات دشمن آگاهی داشته و هم خود و هم جامعه را از این فتنه‌ها دور سازند.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در انتهای این دیدار از خبرنگار دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا استان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار