مدیر آموزش و پرورش ناحیه۴ استان اصفهان:

توجه ویژه به مدارس عادی و کم‌برخوردار مهمترین دستاورد تاسیس قرارگاه‌های جهادی است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه۴ استان اصفهان گفت توجه ویژه به مدارس عادی و مناطق کم‌برخوردار، مهم‌ترین دستاورد تشکیل و تاسیس قرارگاه‌های جهادی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به مدارس عادی و کم‌برخوردار مهمترین دستاورد تاسیس قرارگاه‌های جهادی است

منصور رضوی‌نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه۴ استان اصفهان در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور محمدرضا ابراهیمی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: مهمترین اقدامی که آموزش و پرورش در راس کار قرار داده بحث تامین و تجهیز مدارس چه از نظر نرم‌افزاری چه از نظر سخت‌افزاری، تامین مدیران مدارسی که بازنشسته شدند و برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران و نیروهای جدید است.

‌ وی عنوان کرد: مهمترین اقدام در سال گذشته ناحیه ما پیاده‌سازی سند تحول بنیادین است و مدرسه تمام ساحتی و کلاس های تمام ساحتی برای کلیه کلاس ها، دانش‌آموزان و همکاران است.

رضوی‌نیا اذعان کرد: با توجه به فرموده حضرت آقا و اگر تمام مسئولین آموزش و پرورش آن را اساس بدانند و این اتفاق در عمل بیفتد، آموزش و پرورش می‌تواند در همه مشکلات راه‌گشا باشد و ارائه نظر بدهد و کمک به حل مشکلات کند.

‌ مدیر آموزش و پرورش ناحیه۴ استان اصفهان گفت: در واقع توجه ویژه به مدارس عادی و مناطق کم برخورد مهمترین دستاورد تشکیل و تاسیس قرارگاه های جهادی است.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار