در گفت‌وگو با پانا مطرح شد:

تحول در تغییر یادگیری دانش‌آموزان با استفاده از هوش مصنوعی

تهران (پانا) - یک پژوهشگر با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند تحول بزرگی در یادگیری دانش‌آموزان ایجاد کند عنوان کرد که با کمک هوش مصنوعی دانش‌آموزان همواره به یادگیری دسترسی دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تحول در تغییر یادگیری دانش‌آموزان با استفاده از هوش مصنوعی

فردین شورج، پژوهشگر و کارآفرین آموزشی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تأثیرگذاری هوش مصنوعی بر آموزش گفت: «میزان هوش هر انسان چیزی است که کیفیت انسان را تعیین و از سایر موجودات جدا می‌کند و هوش مصنوعی امتداد این کیفیت است. درواقع هوش مصنوعی شاخه‌ای از علم است که به تولید و مطالعه ماشین‌هایی با هدف تحریک فرآیندهای هوش انسانی می‌پردازد.»

بهینه‌سازی فرآیندهای معمول؛هدف اصلی هوش مصنوعی

وی افزود: «هدف اصلی هوش مصنوعی بهینه‌سازی فرآیندهای معمول، بهبود سرعت و کارآیی آنها است، به شرطی که به‌درستی پیاده‌سازی و با دیتاهای مناسب پشتیبانی شده باشد.»

این پژوهشگر با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند رو به افزایش است، عنوان کرد: «با کمک هوش مصنوعی مبتنی بر آنلاین، دانش‌آموزان و به‌طورکلی دانش‌پذیران همواره به یادگیری دسترسی دارند. در این شرایط این افراد بدون اینکه روز خود را در مکان خاصی سپری کنند می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و هرزمانی به یادگیری بپردازند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار