مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

خبرنگاران پانا یاوران آموزش و پرورش در مدارس هستند

شیروان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد خبرنگاران پانا یاوران آموزش و پرورش در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا یاوران آموزش و پرورش در مدارس هستند

فرامرز شجاعی در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران فرهنگی و دانش آموزان فعال شهرستان شیروان در خبرگزاری پانا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و بیان تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه چشم و چراغ دل مردم در هر شهر هستند و نقش شما خبرنگاران هم خیلی پررنگ است و در تمامی مراسم‌های آموزش و پرورش حضور دارید، بنابراین در ارج نهادن مقام شما همین بس که قدردان تلاش های همه شما عزیزان هستیم.

شجاعی با اشاره به اهمیت حوزه رسانه در کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من اگر رهبر نبودم مدیر رسانه‌ای می‌شدم، افزود: خودم هم یک خبرنگار هستم و در اولین روزهای ورود بنده به آموزش و پرورش، اولین جایی که در مدیریت آن تغییر ایجاد شد، فضای رسانه‌ای اداره بود و در همین جا از تلاش های آقای رضا خسروی که جزو بهترین کارشناسان روابط عمومی‌های شهرستان هستند تقدیر و تشکر می کنم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در ادامه از سعی و تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم اظهار کرد: امیدآفرینی یعنی صادق بودن شما در تهیه و انتشار اخبار.

وی با ارائه بخشی از فعالیت های انجام شده در سال جاری تصریح کرد: در طول ۲۰ سال گذشته دو زمین چمن به مدارس آموزش و پرورش شهرستان شیروان اختصاص داده شده بود اما به لطف الهی در طی یک سال گذشته ۸ زمین چمن در مناطق کم برخوردار افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. همچنین یک سالن ورزشی سقف بلند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان نیز در محوطه کانون سمیه به زودی احداث خواهد شد.

شجاعی از افتتاح استخر دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از سه مدال آور تیم کشتی خراسان شمالی، دو دانش آموز از شهرستان شیروان این مدال ها را دریافت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان در خصوص هدف از گردشگری زوارم نیز اظهار کرد: این اردوگاه دانش آموزی در حال حاضر دارای ۲۵ آلاچیق و یک سالن اجتماعات به ظرفیت حدود ۸۰ نفر است و فرهنگیان و دانش آموزان عزیز می توانند در قالب اردوهای یک روزه و به صورت رایگان از این فضا استفاده کنند. همچنین ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ساخت سردر جدید تامین و جذب شده و شش چشمه سرویس بهداشتی جدید نیز احداث شده و انشاالله در حال پیگیری ساخت نمازخانه، خوابگاه، زمین چمن و تهیه و نصب لوازم ورزشی نیز هستیم.

وی از خبرنگاران پانا درخواست کرد تا از فعالیت‌های ورزشی، کلاس‌های اوقات فراغت، سالن های استخر، زمین های چمن مصنوعی، کسب مقام‌های ورزشی و ... گزارش های خبری و تصویری تهیه کنند.

شجاعی از برگزاری اردوی زیارت اولی ها برای دانش آموزان آموزشگاه سعادت سولدی به مدت سه شب و چهار روز همراه با تغذیه و اسکان رایگان در مشهد مقدس، برگزاری همایش روزه اولی ها همراه با افطار در فصل بهار و...خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شیروان از تلاش های نعمت الله نظری مدیر دانش آموزی شهرستان شیروان بابت پیگیری برگزاری کارگاه ضمن خدمت و توزیع تقدیرنامه‌های استانی و کشوری تقدیر و تشکر کرد.

مدیر دانش آموزی شهرستان شیروان نیز در ادامه از خبرنگاران به عنوان چشم های بینا در مدرسه، محیط خانواده و اجتماع یاد کرد و از اختصاص یک اتاق در کانون شهید بهشتی به عنوان دفتر خبرگزاری پانا خبر داد.

نعمت الله نظری گفت: به منظور آموزش دستورالعمل های جدید به مربیان پیشتاز، یک دوره کارگاه ضمن خدمت در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده در محل هنرستان حرفه ای گوهرشاد برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: مربیان عزیز پیشتاز جهت دریافت لوح تقدیر کشوری و استانی خود در ساعات اداری به دفتر اداره دانش آموزی شیروان واقع در خیابان استقلال، کانون شهید سمیه مراجعه کنند.

در پایان خبرنگاران فرهنگی و دانش آموز در جهت ارتقای فعالیت های سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا در شهرستان شیروان به گفتگو پرداختند.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار