رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

خبرنگاران سمبل دلسوزی، مطالبه گری، وظیفه شناسی هستند

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد و گفت خبرنگاران سمبل دلسوزی، مطالبه گری، وظیفه شناسی هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران سمبل دلسوزی، مطالبه گری،  وظیفه شناسی هستند

متن پیام به شرح زیر است:

" قلم، نه در حصار زمان می ماند و نه در حصار مکان؛ چرا که از جنس اندیشه و شعور است "

دانش آموز خبرنگاران عزیز پانا:

به راستی خبرنگاران باصداقت هرچه تمام، تعهد و مسئولیت پذیری را به نحو احسن به جا آورده و تصویرگر زمان خود و وجدان بیدار دنیا هستند؛ چراکه در عمق جامعه زندگی کرده و تلاش های بسیار زیادی جهت سلامت فکری و فرهنگی جامعه شان انجام می دهند؛ بنابراین خبرنگاران را می توان سمبل دلسوزی، مطالبه گری، تعهد، آگاهی بخشی و وظیفه شناسی دانست.

در این میان، خبرنگار ِدانش آموزی که با عشق و علاقه فراوان، علاوه بر علم آموزی در سنگر دانش، با مسئولیت پذیری داوطلبانه خود در عرصه خبرنگاری بدون هیچ چشم داشتی، گوهر ارزشمند نوجوانی و جوانی خود را در راستای آگاهی بخشی به مخاطبان خود صرف می کند، ارزشی صدچندان دارد.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار یعنی هفدهم مردادماه را که یادآور رشادت ها و ایثارگری های خبرنگاران شجاع و متعهدی همچون شهید مرتضی آوینی، شهید محمود صارمی و شهدای هواپیمای "سی 130" است، در روزهای مصادف با حماسه سازی بزرگ پیام رسان آزادگی و انسانیت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، صمیمانه خدمت شما تبریک گفته و سلامتی و موفقیت روزافزونتان را از درگاه حضرت حق خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار