معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

حوزه علمیه، نقش موثری در ارتقا بینش دینی و مهارت‌های زندگی سوادآموزان دارد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد حوزه علمیه، نقش موثری در ارتقا بینش دینی و مهارت‌های زندگی سوادآموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حوزه علمیه، نقش موثری در ارتقا بینش دینی و مهارت‌های زندگی سوادآموزان دارد

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان البرز در نشست با مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که به منظور استفاده از ظرفیت های موجود در شناسایی، جذب، آموزش و ارتقاء مهارت‌های زندگی ایرانی و اسلامی افراد کم سواد و بی‌سواد برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه ظرفیت های مناسبی در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغ و ترویج سوادآموزی دارند.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی و مشاوره ای در کنار آموزش سواد پایه از اولویت های فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی است، افزود: با همکاری حوزه علمیه تهیه و تولید محتواهای کاربردی برای سوادآموزان با محور قرآن آموزی و سبک زندگی اسلامی با توجه به شرایط بومی استان با جدیت در حال پیگیری است.

معاون سوادآموزی استان با اشاره به لزوم انجام فعالیت های فرهنگی برای ارتقای بینش دینی سوادآموزان بر برگزاری دوره های مختلف مهارت زندگی اجتماعی، شهروندی و حرفه ای در مراکز یادگیری محلی با همکاری حوزه های علمیه تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کریمی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز با بیان اینکه ایجاد انگیزه های لازم و ترغیب افراد، نقش موثری در پیشبرد اهداف مورد انتظار دارد، گفت: تولید محتوا ویژه افراد کم سواد و بی‌سواد با رویکرد قرآنی و سبک زندگی اسلامی با نگارشی آسان و جذاب تاثیر بسزایی در ارتقای بینش دینی جامعه هدف خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار