معاون آموزش متوسطه شهر تهران:

فرهنگیان، ایثارگران تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه شهر تهران با تاکید بر نقش معاونان آموزشی در فرآیند یاددهی و یادگیری، فرهنگیان را ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان، ایثارگران تعلیم و تربیت هستند

نشست معاونان آموزشی مدارس متوسطه با حضور امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه٤، امیرحسین دلخواه معاون آموزش متوسطه، طیبه شفیعی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و فاطمه حسن‌زاده مسئول ارزیابی عملکرد این منطقه در سالن شهید پیچک برگزار شد.

امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران با تاکید بر نقش معاونان آموزشی در فرآیند یاددهی یادگیری عنوان کرد: «معاون آموزشی، راهبر آموزشی‌ در یادگیری دانش‌آموزان در مدارس است. هدف ایده و خلاقیت معاون آموزشی این است که دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از آن، طفیف تفکر و اندیشه خود را افزایش دهند. به این صورت که دانش‌آموزان زمانی که در راستای ایده و خلاقیت معاون آموزشی قرار بگیرند با تعالیم آن از سمت معلم، با افزایش توان فکری روبرو شده و می‌توانند بیش از پیش به خود در راستای رسیدن به اهداف والا و در نهایت فعالیت‌های واقعی خود کمک کنند.»

وی در ادامه با تبیین جایگاه، ارزش و نقش بی‌بدیل فرهنگیان که هر یک از مدیر و معلم تا عوامل اجرایی سهم مهمی در تعالی فرزندان دارند افزود: «جایگاه فرهنگیان در جامعه امروزی بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه به نوعی مدیون آنان هستیم. فرهنگیان ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت هستند و در سنگر تعلیم و تربیت برای پیشرفت دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.»

علیجانی در پایان با اشاره به دستورالعمل پروژه مهر اذعان کرد: «به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و تمهیدات لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، باید با هم‌دلی و هم‌‌زبانی همه‌جانبه وارد میدان عمل شویم تا پروژه مهر به خوبی اجرایی شود.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار