نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام صدیقی اقامه می‌‌شود

تهران (پانا) - نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام صدیقی اقامه می‌‌شود

نماز جمعه این هفته تهران، ۱۳ مردادماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی برگزار می‌شود و طبق روال هفته های گذشته از ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلای تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، کتاب "خاتون و قوماندان" روایت زندگی ام‌البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، معرفی می‌شود. این کتاب به قلم "مریم قربان‌زاده" از نشر ستاره‌ها منتشر شده است.

این کتاب مزین به تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. رهبر انقلاب در این تقرظ مرقوم کرده‌اند: «سلام خدا بر شهید عزیز، علیرضا توسّلی، مجاهد مخلصِ فداکار و بر همسر پرگذشت و صبور و فرزانه او خانم امّ‌البنین. حوادث مربوط به مهاجران افغان را که در این کتاب آمده است از هیچ منبع دیگری که به این اندازه بتوان به آن اطمینان داشت دریافت نکرده‌ام. برخی از آن‌ها جداً تاثرانگیز است، ولی از سوی دیگر، حرکت جهادی فاطمیون افتخاری برای آن‌ها و همه‌ی افغان‌ها است. نوشته صفحه‌ی مقابل بسیار زیبا و اثرگذار است. (دی ۱۴۰۱)»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار